بزرگداشت پنجاهمین سالگرد مرگ بروس لی در هانگ کانگ انجام شد +جزئیات

پنجاهمین سالروز مرگ بروس لی افسانه ای در هنگ کانگ چین در روز پنجشنبه برگزار شد که یاد او را در همه نقاط جهان گرامی نگه دارد.

سالروز مرگ بروس لی در شهر هنگ کانگ چین دیروز گرامی نگه داشته شد. بروس‌ لی رزمی‌کار و نابغه واقعی هنرهای رزمی چین بود و مانند اسطوره‌ای بود که سبک هنرهای رزمی‌اش، هالیوود را به کل تغییر داد. در ادامه مطلب با خبر سالروز درگذشت بروس لی همراه ما بمانید.

پنجاهمین سالروز مرگ بروس لی

پنجاهمین سالگرد مرگ بروس لی

به گزارش منابع خبری:

 در حالی که بروس لی رزمی کار نابغه در طول زندگی کوتاهش فقط ۴ فیلم ساخت، اما اکشن هنگ‌کنگی را به هالیوود آورد و چهره سینمای آسیا را برای همیشه تغییر داد.

بروس لی، اسطوره هنرهای رزمی، که فیلم‌هایش شوق کونگ فو را در سرتاسر جهان به وجود آورد، یکی از اولین مردان آسیایی بود که به فوق ستاره هالیوود دست یافت.  پیروزی فیلم «همه چیز، همه جا، یک‌باره»‌ در اسکار امسال، ۵۰ سال پس از مرگ بروس لی، یادآور تاثیری است که او بر صنعت سینما گذاشت.

پنجاهمین سالروز مرگ بروس لی

سالروز مرگ بروس لی

طرفداران این هفته نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های هنرهای رزمی را به مناسبت پنجاهمین سالگرد وفات او برگزار کردند. هواداران برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد مرگ او در هانگ کانگ، روز گذشته در مقابل مجسمه رزمی‌کار بروس لی جمع شدند. لی یکی از آن ستاره‌های کمیاب است که از فیلم‌هایش بزرگتر است. با وجود این که او تنها ۴ فیلم کامل از خود به جای گذاشت در عمل خالق یک ژانر کامل شد و کتاب اکشن هالیوود را به تنهایی نوشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *