خندیدن مسعود فراستی و بهروز افخمی به کریستوفر نولان [+ویدئو]

اخبرا خبری تحت عنوان خندیدن مسعود فراستی و بهروز افخمی به کریستوفر نولان منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

اخیرا به مناسبت اکران فیلم اپنهایمر ویدئویی در فضای مجازی فارسی زبان بسیار پربازدید شده است. اوپنهایمر یک فیلم زندگی‌نامه‌ای حماسی و هیجانی محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان می‌باشد این فیلم بر اساس بیوگرافی پرومتئوس آمریکایی در سال 2005 توسط کای برد و مارتین جی شروین، زندگی جی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری را روایت می‌کند.

خندیدن مسعود فراستی و بهروز افخمی به کریستوفر نولان

تمسخر کریستوفر

این پروژه در سپتامبر 2021 پس از برنده شدن یونیورسال پیکچرز در یک جنگ مناقصه برای فیلمنامه نولان اعلام شد. مورفی برای ایفای نقش اوپنهایمر در اکتبر قرارداد امضا کرد و سایر بازیگران اصلی بین نوامبر 2021 تا آوریل 2022 به آن ملحق شدند. پیش تولید تا ژانویه 2022 ادامه داشت و فیلمبرداری از فوریه تا مه انجام می شد.

اوپنهایمر در ترکیبی از فیلم های بزرگ فرمت IMAX 65 میلی متری و 65 میلی متری فیلمبرداری شد که برای اولین بار در تاریخ، بخش هایی در عکاسی آنالوگ سیاه و سفید IMAX را شامل می شود. نولان مانند کارهای قبلی خود از جلوه های کاربردی گسترده و حداقل تصاویر کامپیوتری استفاده کرد.

خندیدن مسعود فراستی و بهروز افخمی به کریستوفر نولان
تمسخر کریستوفر

کریستوفر نولان فیلمساز بریتانیایی آمریکایی است که به دلیل استفاده از زیبایی شناسی، مضامین و تکنیک های سینمایی که فوراً در آثارش قابل تشخیص است، شهرت دارد. نولان که به‌عنوان یک فیلم‌ساز مولف در نظر گرفته می‌شود، نسبت به تدوین بیضوی، نورپردازی به سبک مستند، کار با دوربین دستی، تنظیمات طبیعی، و مکان‌های فیلمبرداری واقعی نسبت به کارهای استودیویی، نسبی دارد.

خندیدن فراستی و افخمی به نولان

در ادامه می‌توانید خندیدن مسعود فراستی و بهروز افخمی به کریستوفر نولان را ببینید:

 

روایت‌های تعبیه‌شده و تقاطع بین بازه‌های زمانی مختلف جزء اصلی کار او است و فیلم‌های او اغلب دارای مناظر صوتی تجربی و تصاویر و مفاهیم ریاضی الهام‌گرفته‌اند. نولان فیلمبرداری روی فیلم را به ویدیوی دیجیتال ترجیح می دهد و از استفاده از استوک فیلم با کیفیت بالاتر و فرمت بزرگتر حمایت می کند. او همچنین از جلوه‌های عملی بر تصاویر کامپیوتری ترجیح می‌دهد و از طرفداران نمایشگاه تئاتر است.

سبک بصری نولان که به‌عنوان یک نویسنده و پست مدرن در نظر گرفته می‌شود، اغلب بر محیط‌های شهری، مردانی با کت و شلوار، رنگ‌های خاموش، صحنه‌های دیالوگ قاب‌بندی شده در نمای نزدیک با عمق میدان کم، درج‌ها و مکان‌ها و معماری مدرن تأکید دارد. از نظر زیبایی شناختی، کارگردان سایه های عمیق و خاطره انگیز، نورپردازی به سبک مستند، کار با دوربین دستی، تنظیمات طبیعی و مکان های فیلمبرداری واقعی را به کارهای استودیویی ترجیح می دهد.

تمسخر کریستوفر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *