پیش بینی جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی بهترین فیلم اسکار 2024 [+جزئیات]

به تازگی خبری تحت عنوان پیش بینی جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی بهترین فیلم اسکار 2024 به انتشار رسید که به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

200 میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه شده، لئوناردو دی کاپریو در نقش ارنست برکهات بازی می‌کند که خواهرزاده یک دامدار قوی به نام ویلیام هیل با بازی رابرت دنیرو است. لیلی گلداستون نیز در نقش همسر دی کاپریو بازی می‌کند.

پیش بینی جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی بهترین فیلم اسکار 2024

بهترین فیلم اسکار 2024

با اینکه هنوز راه زیادی تا مراسم اسکار 2024 مانده است، ورایتی پیش‌بینی ابتدایی خود را از اخرین نامزدها و برندگان این هدایا منتشر کرده و در ستون بهترین فیلم نیز وسترن قاتلان ماه کامل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را به عنوان برنده اعلام کرده است.برگرفته از کتاب پرفروش غیرداستانی به قلم دیوید گرن با همین عنوان و فیلم‌نامه‌ای از اسکورسیزی و اریک راث ساخته شده است و روایتگر داستان قتل چندین نفر در منطقه نفت‌خیز اوسیج در اوکلاهاما در دهه ۱۹۲۰ است.

بیانیه مشترک اسپیلبرگ و اسکورسیزی و اندرسون برای حفظ TCM [+جزئیات]

بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی

پیش بینی جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی بهترین فیلم اسکار 2024
بهترین فیلم اسکار 2024

دومین عنوان این کتاب قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی است، در صورتی که فیلم به ویژه بر آنچه در اوکلاهاما اتفاق می‌افتد توجه دارد. فیلم سینمایی قاتلان ماه کامل فیلمی شوکه کننده و گاهی اوقات بسیار غمناک است، یک رمز جنایی حقیقی که در جزئیات استخوان سوزش میتواند احساس نزدیکی به یک فیلم وحشتناک را خلق کند، در حالی که روی یک سری از قتل‌های انجام شده در دهه 1920 تاکید می‌کند.

فیلم قاتلان ماه کامل

پیش بینی جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی بهترین فیلم اسکار 2024
فیلم قاتلان ماه کامل

فیلم قاتلان ماه کامل قرار است براساس برنامه از 6 اکتبر 2023 14 مهر به صورت متناهی در چند سینمای برگزیده اکران شود و جلوه عمومی و وسیع خود را نیز از 20 اکتبر 28 مهر آغاز خواهد کرد. کمپانی اپل که تهیه‌کننده و توزیع کننده این فیلم است به صورت استثناء مجوز اکران جمعی این فیلم را صادر کرده است. ساخته اسکورسیزی در سامانه نمایش آنلاین نیز ارائه خواهد شد گرچه هنوز تاریخ مشخص آن اعلام نشده است.

بهترین فیلم اسکار 2024

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *