ببینید: تصاویری تلخ از خاکسپاری محمد عجمی‌پور

خاکسپاری محمد عجمی‌پور ؛ محمد عجمی پور جوان آینده دار و بازیکن صنعت نفت آبادان بود، که متاسفانه بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

محمد عجمی جوان آینده‌دار فوتبال آبادان بر اثر تصادف درگذشت. ستاره جوان نفت آبادان که در سانحه تصادف فوت کرده بود، در میان حضور پرشور آبادانی‌ها در خاک آرام گرفت. در ادامه مطلب با خبر درگذشت محمد عجمی پور همراه ما بمانید.

خاکسپاری محمد عجمی‌پور

تشییع پیکر محمد عجمی‌پور

به گزارش منابع خبری:

آیین تشییع پیکر محمد رضا عجمی پور بازیکن با استعداد و جوان صنعت نفت آبادان، جمعه 6 مرداد ماه با حضور جمع کثیری از ورزشکاران، همبازیان، کادر فنی و مدیران باشگاه، هواداران و فوتبالی های منطقه آزاد اروند، استان خوزستان و کشور از ورزشگاه تختی برگزار شد.

محمد عجمی جوان آینده‌دار فوتبال آبادان که با نظر مستقیم عبدالله ویسی به تیم بزرگسالان صنعت نفت دعوت شده و از او به عنوان پدیده احتمالی لیگ یاد می‌شد، بر اثر تصادف جان خود را از دست داد. در ادامه می‌توانید عکس مراسم خاکسپاری محمد عجمی‌ پور را مشاهده کنید:

خاکسپاری محمد عجمی‌پور

محمد عجمی‌پور از رده امید به تیم بزرگسالان اضافه شده بود و حتی در تست‌های پزشکی ایفمارک نیز همراه با دیگر بازیکنان صنعت نفت حضور یافت، اما تقدیر برای او به شکل دیگری رقم خورد. اردوی صنعت نفت آبادان در حالی از روز سه شنبه در تهران به پایان رسید که کاروان این تیم راهی آبادان شد تا از عصر روز گذشته چهارشنبه مجددا تمرینات نفت در این شهر آغاز کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *