ببینید: سلفی احمدی نژاد با مردم در شب تاسوعا! +[بازگشت محمود احمدی نژاد پس از چند ماه]

به تازگی تصویری از سلفی احمدی نژاد با مردم در شب تاسوعا، در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را درپی داشته است.

اخیرا عکسی از احمدی نژاد منتشر شده است که او را درحال سلفی گرفتن با مردم در شب تاسوعای حسینی نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با خبر عکس گرفتن احمدی نژاد با مردم در تاسوعا همراه ما بمانید.

سلفی احمدی نژاد با مردم

سلفی احمدی نژاد در تاسوعا با مردم

به گزارش منابع خبری:

احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران، در شب تاسوعای حسینی در میدان ونک حاضر شد و با جمعی از مردم عکس یادگاری انداخت. در ادامه می‌توانید سلفی گرفتن احمدی نژاد با مردم در تاسوعا را مشاهده کنید:

سلفی احمدی نژاد با مردم
سلفی احمدی نژاد با مردم

بیشتر بخوانید:

اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت ؛ محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود؟!

احمدی نژاد کوروش کبیر ؛ اظهارات رییس جمهوری سابق حاشیه ساز شد !

بازگشت محمود احمدی نژاد پس از چند ماه

روز گذشته، خبری مبنی بر بازگشت احمدی نژاد بعد از چندین ماه منتشر شد که با سکوت احمدی نژاد با بازگشت چندین ماهه همراه بود و حواشی زیادی را نیز به همراه داشت. آفتابی شدن محمود احمدی نژاد یکی از خبرهای سیاسی بود که اخیراً در فضای مجازی و رسانه‌های سیاسی، بازتاب‌های فراوانی را کسب کرد.

بازگشت محمود احمدی نژاد پس از چند ماه
بازگشت احمدی نژاد بعد از چندین ماه, بازگشت محمود احمدی نژاد پس از چند ماه

به تازگی، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد در خبری با تیتر «سنگ‌صبور مردم»، تصاویری از «دیدار مردمی» وی نیز که اعلام شده، مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، منتشر کرد و با اعلام و انتشار چنین تصاویری، اعلام کرد که محمود احمدی نژاد، پس از مدت‌ها سکوت، بلاخره بازگشته است.

محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟

رسانه وابسته به احمدی نژاد روز گذشته با انتشار تصویری، اعلام کرد که محمود احمدی نژاد بازگشته است. براساس عکس‌هایی که رسانه منتسب به رئیس‌جمهوری اسبق دیروز منتشر کرده و اتفاقا تاریخ آن را نیز ۴ اردیبهشت اعلام کرده است، او درحالی که قلمی در دست گرفته و در حال امضای برگه‌های درخواست‌های مردم است، نشان داده شده است.

سکوت احمدی نژاد با بازگشت چندین ماهه

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از محمود احمدی نژاد را ببینید:

بازگشت محمود احمدی نژاد پس از چند ماه
آفتابی شدن محمود احمدی نژاد, بازگشت محمود احمدی نژاد پس از چند ماه

محمود احمدی‌نژاد متولد ۶ آبان ۱۳۳۵، سیاستمدار ایرانی است که از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ ششمین رئیس‌جمهور ایران بود. او همچنین از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ اولین استاندار اردبیل و از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ شهردار تهران بود. او هم‌اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانش‌یار دانشگاه علم و صنعت ایران است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *