آخرین وضعیت سلامتی رضا بنفشه خواه ؛ توان حرکت کردن ندارم!

آخرین وضعیت سلامتی رضا بنفشه خواه ؛ رضا بنفشه خواهچند وقتی است از ناحیه کمر و رگ سیاتیک احساس درد می‌کند اما به تازگی از بهبودی حال عمومی خود خبر داد.

رضا بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون ضمن اشاره به ادامه روند درمانی خود در منزل، از بهبودی حال عمومی خود خبر داد.  رضا بنفشه‌خواه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که از مدتی قبل در بستری بیماری است،  درباره آخرین وضعیت درمانی خود توضیح داد. در ادامه مطلب با خبر وضعیت درمانی رضا بنفشه خواه همراه ما بمانید.

آخرین وضعیت سلامتی رضا بنفشه خواه

روند درمانی رضا بنفشه خواه

رضا بنفشه خواه گفت:

کمرم و رگ سیاتیکم از مدتی پیش دچار گرفتگی شد و از حدود ۲۰ روز پیش تحت مداوا قرار گرفته‌ام. در این مدت هم به‌طور کامل در منزل بستری بوده‌ام.  در حال حاضر شرایط عمومی‌ام بهتر شده و برخلاف روزهای قبل به اندازه چند قدم می‌توانم راه بروم.

آخرین وضعیت سلامتی رضا بنفشه خواه
آخرین وضعیت سلامتی رضا بنفشه خواه

بستری رضا بنفشه خواه

رضا بنفشه خواه با نام کامل غلامرضا بنفشه خواه، متولد ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۲۲ در دروازه شمران تهران است. وی هنرپیشه باسابقه کشورمان است که فعالیت خود در این عرصه را پیش از انقلاب آغاز نمود و پس از انقلاب نیز به آن ادامه داد. رضا بنفشه خواه برادر محمود بنفشه خواه بازیگر ایرانی و پدر بیژن بنفشه خواه دیگر بازیگر کشورمان است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آخرین وضعیت سلامتی رضا بنفشه خواه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *