فوری: سارا خادم الشریعه رسما زیر پرچم اسپانیا رفت! +[جزئیات]

سارا خادم الشریعه در اسپانیا ؛ نابغه شطرنج ایرانی سارا خادم الشریعه رسما اعلام کرد که از زیر پرچم ایران خارج شد. او نفر اول رده‌بندی شطرنج زنان بود.

دولت اسپانیا اعلام کرد به شطرنج‌باز ایرانی تابعیت اعطا کرده است. سارا خادم‌الشریعه که در کشور اسپانیا به سارا خادم شهرت دارد، مدتی است ایران را ترک و به کشور اسپانیا مهاجرت کرده است. در ادامه مطلب با خبر اسپانیا سارا خادم الشریعه همراه ما بمانید.

سارا خادم الشریعه در اسپانیا

سارا خادم‌ الشریعه تبعه اسپانیا

به گزارش منابع خبری:

سارا خادم‌ الشریعه بعد از اتفاقاتی که برایش در ایران افتاد، به تازگی اعلام کرده است که تبعه کشور اسپانیا شده است.

سارا خادم‌الشریعه که در کشور اسپانیا به سارا خادم شهرت دارد، مدتی است ایران را ترک و به کشور اسپانیا مهاجرت کرده است. خادم‌الشریعه هم همان روز‌ها با انتشار یک استوری اینستاگرامی به اتفاقات رخ‌داده واکنش نشان داد و از این گفت که مهاجرتش به اسپانیا درست است، ولی قصد ندارد در این کشور پناهنده شود.

سارا خادم الشریعه در اسپانیا
سارا خادم الشریعه در اسپانیا

مهاجرت سارا خادم الشریعه

حال پس از مهاجرت این شطرنج باز به اروپا، رسانه‌های اسپانیایی نوشتند، دولت این کشور روز سه‌شنبه با در نظر گرفتن شرایط ویژه و مطالعه پرونده خادم الشریعه، با اعطای تابعیت به او موافقت کرده است. از قدیم شطرنج‌بازان مطرح ایرانی قید ماندن در کشور را زده و به نقاط مختلفی از دنیا از آمریکا تا اروپا مهاجرت کرده‌اند و تغییر تابعیت داده‌اند. موضوعی که به نظر می‌رسد با توجه به عدم تأمین هزینه‌های موردنیاز آن‌ها جهت حضور در رقابت‌های بین‌المللی همچنان تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سارا خادم الشریعه در اسپانیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *