مقامات دولتی کشف موجودات فرازمینی را انکار کردند؛ تکذیب اعتراف به کشف موجودات فرازمینی

تکذیب اعتراف به کشف موجودات فرازمینی که اخیرا تبدیل به موضوعی مهم و یک دغدغه اساسی برای بسیاری از افراد شده است، به تازگی جنجال بسیاری به پا کرد.

نیروهای سابق ایالات متحده آمریکا به کشف موجودات فرازمینی اعتراف می‌کنند اما مقامات دولتی تاکنون آن را «انکار» کرده‌اند. در ادامه می‌توانید مصاحبه دیوید گراش مامور سابق اطلاعات آمریکا را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

بررسی علمی و معرفی از بهترین فیلم ها درباره یوفو (موجودات فضایی) تا تایید حضور بیگانه ها توسط کنگره آمریکا

تکذیب اعتراف به کشف موجودات فرازمینی

مقامات دولتی تاکنون کشف موجودات فرازمینی را «انکار» کرده‌اند. دیوید گراش مامور سابق اطلاعات آمریکا، مدعی شد که دولت از سال 1930 میلادی از فعالیت‌های «غیرانسانی» آگاه بوده است و در برنامه‌ای طی چند دهه مهندسی معکوس را بر اشیاء ناشناس پرنده سقوط کرده اجرا کرده است که به گفته آسوشیتدپرس بلافاصله‌ توسط پنتاگون تکذیب شد. سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز این ادعا را رد کرد.

دیوید گراش افزود به دلیل صحبت علیه دولت با «انتقام جویی» مواجه شده است اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

تکذیب اعتراف به کشف موجودات فرازمینی
اعتراف به کشف موجودات فرازمینی, مصاحبه دیوید گراش مامور سابق اطلاعات آمریکا, مشاهده ufo

اعتراف به کشف موجودات فرازمینی

در ادامه می‌توانید مصاحبه دیوید گراش مامور سابق اطلاعات آمریکا را ببینید:

به گزارش رویترز حتی کسانی که در ارتش هستند مانند ژنرال نیروی هوایی، گلن وان هرک هیچ‌چیزی را رد نکرد! با این حال دولت آمریکا بیگانگان، سقوط بیگانگان و هرچیزی شبیه به آن را رد کرده‌ است.رایان گریوز خلبان سابق نیروی دریایی در جلسه اظهار کرد اگر این «اشیاء ناشناس پرنده» هواپیماهای بدون سرنشین خارجی هستند این یک مشکل امنیتی جدی است اما اگر چیز دیگری باشد مربوط به علم است.

موضوع اشیاء پرنده ناشناس پس از «بالن چین» در آسمان آمریکا دوباره مورد نگرانی عموم قرار گرفته است. البته این در حالی است که مشاهدات اشیاء ناشناس مرموز در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته است.جلسات در مورد «شی ناشناس پرنده» همچنان ادامه دارد و شما را از آخرین اخبار مطلع خواهم کرد. همچنین تصویر اول طرحی مربوط به موزه فرازمینی‌ها است و واقعی نمی‌باشد.

مصاحبه دیوید گراش مامور سابق اطلاعات آمریکا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تکذیب اعتراف به کشف موجودات فرازمینی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *