ببینید: حرکت اعتراضی کیوان ساکت نوازنده ایرانی در برج میلاد جنجالی شد! +[ویدیو]

حرکت اعتراضی کیوان ساکت ؛ فیلمی از کیوان ساکت نوازنده خوب و توانمند ایرانی منتشر شده است که وی به دلایلی دست به حرکتی اعتراضی زد.

کیوان ساکت نوازنده خوب ایرانی است که اجازه ساز زدن به او در تداکس تهران برج میلاد داده نشد. در ادامه مطلب با خبر کیوان ساکت برج میلاد همراه ما بمانید.

حرکت اعتراضی کیوان ساکت

کیوان ساکت تداکس تهران

به گزارش منابع خبری:

کیوان ساکت گفت که ۷ ساعت در آنجا منتظر مانده است تا بلکه مشکلش حل شود و بتواند برای هوادارانش اجرا کند اما متاسفانه این مشکل حل نشده است.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده سرشناس موسیقی ایران در جریان برنامه تداکس تهران که رویدادی پژوهشی است، با پایه سازش روی صحنه آمده است.  اجازه ساز زدن به کیوان ساکت در برنامه تداکس تهران»در برج میلاد داده نشد و این نوازنده سرشناس ایرانی با پایه ساز اش به نشانه اعتراض روی صحنه آمد. در ادامه می‌توانید فیلم حرکت اعتراضی کیوان ساکت در تداکس تهران را مشاهده کنید:

عکس//

در تداکس افراد موفق روی صحنه می‌آیند تا در حدود 18 دقیقه زمانی که دارند، به بیان تجربیات خود بپردازند و حاصل تجربه‌‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند. برگزار کننده این رویداد بخش خصوصی است. کیوان ساکت خطاب به هوادارانش در برج میلاد گفت:

حتما شگفت‌زده شده‌اید که این در دست من چیست؟ این ساز من است. ساکت در ادامه توضیح داد که قرار بوده درباه موسیقی کهن و شیوه‌های نو صحبت کند و بعد آن را با نوازندگی خودش نشان بدهد. او ادامه داد با اینکه از ۱۰ صبح اینجا بودم فقط توانستم پایه ساز خودم را اجازه پیدا کنم به صحنه بیاورم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حرکت اعتراضی کیوان ساکت  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *