تماشا کنید: دزدی از ماشین لیلا فروهر در روز روشن

به تازگی ویدئویی قدیمی مبنی بر دزدی از ماشین لیلا فروهر در فضای مجازی و شبکات اجتماعی وایرال شده و بازخوردهای گسترده‌ای داشته است.

لیلا فروهر، متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷، خواننده ایرانی است. به تازگی یک ویدئوی قدیمی از او در فضای مجازی به انتشار رسیده و وایرال شده است که در آن سرقت از ماشین او اتفاق می‌افتد. ویدئوی سرقت از خودروی لیلا فروهر را در ادامه ببینید.

بیشتر بخوانید:

علت جراحی لیلا فروهر بیمارستان و بستری شدنش چیست؟

دزدی از ماشین لیلا فروهر

لیلا فروهر در ابتدا به عنوان بازیگر مشغول به فعالیت شد و هفت سال پس از انقلاب ۱۳۵۷، در ۱۹۸۶ ابتدا از ترکیه به پاریس مهاجرت کرد؛ سپس از ۱۹۸۸ تا اکنون در لس آنجلس، ایالات متحده زندگی می‌کند.

لیلا فروهر فرزند دو بازیگر ایرانی، جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است. او بازیگری در سینما را از ۵ سالگی شروع کرد و بعد از آن در ۱۴ سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت. وی پیش از انقلاب در بیش از ۴۵ فیلم ایرانی نقش بازی کرده بود و پس از مهاجرت به آمریکا بیش از ۲۰ آلبوم منتشر کرد. لیلا فروهر همچنین در کشورهای اطراف ایران مانند تاجیکستان و افغانستان نیز از شهرت برخوردار است. در ۲۰۱۰، فروهر در جشن نوروزی در کتابخانه توماس جفرسون کنگره ایالت متحده آمریکا یک برنامه اجرا کرد.

دزدی از ماشین لیلا فروهر
دزدی کردن از لیلا فروهر, دزدی از لیلا فروهر, دزدی کردن از لیلا فروهر

دزدی کردن از لیلا فروهر

در ادامه می‌توانید دزدی کردن از لیلا فروهر را ببینید:

لیلا فروهر متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷ خورشیدی در اصفهان است. او در خانواده‌ای هنرمند از پدر و مادری هنرپیشه به نام‌های جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی به دنیا آمد. لیلا فروهر از سه سالگی پا به صحنه تئاتر گذاشت و به نقش آفرینی در تئاترهای مختلف در تئاتر سپاهان اصفهان در کنار پدر و مادر خود و هنرمند سرشناس تئاتر ارحام صدر پرداخت.

بیشتر بخوانید:

آیا لیلا فروهر دچار بیماری لاعلاج شده است؟

دزدی کردن از لیلا فروهر

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص دزدی از ماشین لیلا فروهر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *