ببینید: تصاویر شنای فرح پهلوی ؛ غواصی کردن فرح دیبا در جزیره کیش

تصاویر شنای فرح پهلوی در شبکه‌های اجتماعی و خبری وایرال شده است. در ادامه می‌توانید عکس های فرح پهلوی در حال غواصی ببینید.

فرح پهلوی با نام قبل ازدواج فرح دیبا متولد۲۲ مهر ۱۳۱۷ که تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ با عنوان رسمی عُلیاحضرت شهبانو خطاب می‌شدند، سومین همسر محمدرضا پهلوی است که از ۲۹ آذر ۱۳۳۸ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، آخرین شهبانوی ایران بوده است. در ادامه تصاویری از شنای فرح پهلوی در جزیره کیش را ببینید.

تصاویر شنای فرح پهلوی

تصاویر شنای فرح دیبا

فرح پهلوی، بانی آثار و امکانات متعددی برای ایران شد و با اقدامات او، کشور از نظر فرهنگی و اجتماعی، ارتقا قابل توجهی پیدا کرد.

تصاویر شنای فرح پهلوی

فرح پهلوی پیش از ازدواج، در ایران تحصیل کرد و برای ادامه تحصیل در رشته معماری به فرانسه رفت و در کنار تحصیل، به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی، تسلط پیدا کرد.

تصاویر غواصی فرح پهلوی در کیش

تصاویر شنای فرح پهلوی تصاویر شنای فرح پهلوی تصاویر شنای فرح پهلوی تصاویر شنای فرح پهلوی

شهبانو فرح پهلوی پایه‌گذار رخدادهای ورزشی مختلفی در ایران بوده‌است که بیشتر آن‌ها در حوزهٔ ورزش زنان در ایران بوده‌است. وی از پایه‌گذاران جام‌های شهبانو بوده‌است. این جام‌ها نخستین دوره از لیگ‌های باشگاهی زنان ایران در رشته‌های والیبال و بسکتبال بوده‌اند که از سال ۱۳۵۴ آغاز شده‌اند.

فدراسیون ورزشی کر و لال‌ها در سال ۱۳۳۴ در تهران بنیان نهاده شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصاویر شنای فرح پهلوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *