ببینید: پوستر جدید فیلم کت چرمی منتشر شد! +[عکس]

به تازگی تصویری از پوستر جدید فیلم کت چرمی با هنرنمایی جواد عزتی، در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

پوستر فیلم سینمایی کت چرمی با تصویری از جواد عزتی و سارا حاتمی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر پوستر فیلم سینمایی کت چرمی همراه ما بمانید.

پوستر جدید فیلم کت چرمی

پوستر جدید فیلم سینمایی کت چرمی

به گزارش منابع خبری:

 فیلم سینمایی کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی از ۱۷ خرداد در سینما‌های سراسر کشور اکران شده است و فروش آن از 12 میلیارد هم گذشته است.

«کت چرمی» با ادامه نمایش در ایام محرم، توانست به صدر فروش روزانه سینماها برسد. اکران پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی این روزهای سینمای ایران همچنان در تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد. این فیلم که توانسته است پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی این روز‌های گیشه سینمای ایران باشد روایتی ملتهب از قاچاق دختران را به تصویر می‌کشد.

پوستر جدید فیلم کت چرمی
پوستر جدید فیلم کت چرمی

پوستر رسمی فیلم کت چرمی

«کت چرمی» با بازی جواد عزتی درباره کارمند یک اداره بهزیستی است که علیه بخشی از فساد در مراکز زیرمجموعه خود، طغیان می‌کند. طراحی پوستر «کت چرمی» را شکوفه بیاتی بر عهده داشته است و همزمان با فروش بیش از 12 میلیاردی این فیلم به طور رسمی از آن رونمایی شده است. جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی گروه بازیگران «کت چرمی» را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پوستر جدید فیلم کت چرمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *