انیمیشن روبی گیلمن کراکن نوجوان به نمایش خانگی آمد! +[جزئیات]

انیمیشن روبی گیلمن کراکن نوجوان در نمایش خانگی ؛ انیمیشن جذاب روبی گیلمن کراکن نوجوان به تازگی به پلتفرم آنلاین تماشاخونه اضافه شده است.

به تازگی انیمیشن روبی گیلمن، کراکن نوجوان که به کارگردانی مشترک کرک دمیکو و فارین پرل ساخته شده است، به صورت رایگان و دوبله اختصاصی در تماشاخونه منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر انیمیشن جدید انیمیشن روبی گیلمن کراکن نوجوان همراه ما بمانید.

انیمیشن روبی گیلمن کراکن نوجوان در نمایش خانگی

کارتون روبی گیلمن، کراکن نوجوان

به گزارش منابع خبری:

پلتفرم تماشاخونه مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها انیمیشن «روبی گیلمن، کراکن نوجوان» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

نخستین نمایش جهانی این انیمیشن در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ بود و در ۳۰ ژوئن توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. انیمیشن «روبی گیلمن، کراکن نوجوان» که امتیاز ۵.۷ را در سایت IMDb به دست آورده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۶۷ از ۱۰۰ را کسب کرده و با مدت زمان یک ساعت و ۳۱ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم تماشاخونه قابل مشاهده است.

انیمیشن روبی گیلمن کراکن نوجوان در نمایش خانگی
انیمیشن روبی گیلمن کراکن نوجوان دوبله فارسی

دانلود انیمیشن روبی گیلمن کراکن نوجوان

این انیمیشن جذاب به کارگردانی مشترک کرک دمیکو و فارین پرل و نویسندگی پم برادی و تیم نویسندگی برایان سی براون و الیوت دیگویزپی، یک فیلم پویانمایی آمریکایی در ژانر اکشن و ماجراجویانه محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط کمپانی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز تولید و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انیمیشن روبی گیلمن کراکن نوجوان در نمایش خانگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *