ویدیو : حضور مه لقا باقری و بردارش در اکران فیلم پرونده باز است

به تازگی ویدیویی از حضور مه لقا باقری و بردارش در اکران فیلم پرونده باز است در رسانه های داخلی منتشر شده که حواشی بسیاری را داشته است.

مه لقا باقری، بازیگر سینما و تئاتر ایران، در اکران فیلم “پرونده باز” حاضر شد. او در این فیلم نقشی ایفا کرده است و در مراسماکران به همراه بردارش حضور یافت. حضور مه لقا باقری در این اکران، توجه علاقه‌مندان به سینما را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید:

حضور نفس بازغی دختر پژمان بازغی در اکران فیلم پرونده باز است

پژمان بازغی و دخترش و مهلقا باقری در اکران فیلم پرونده باز است

حضور مه لقا باقری و بردارش در اکران فیلم پرونده باز است

حضور بردار مه لقا باقری به همراه خودش در اکران فیلم پرونده باز است

مه لقا باقری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است و همچنین همسر جواد عزتی می‌باشد. او در سریال “زخم کاری” به همراه همسرش نقش ایفا کرده است. اخیراً ویدیویی از مه لقا باقری و برادرش منتشر شده. گویا حواشی جدیدی در مورد مه لقا باقری و برادرش در اکران پرونده باز است در رسانه ها نیز ایجاد شده است.

همچنین، مه لقا باقری به تازگی در مراسم تقدیر از جواد عزتی، با بغل کردن او لحظات طنزی را بوجود آورد و با لبخند به همه گفت: “این همسر خودمه!” این حرکت طنزآمیز به همراه کنایه به جواد عزتی، لبخند را بر لبان همه حاضران به ارمغان آورد.

چندی پیش مه لقا باقری تصویری جالب و متفاوت از خودش منتشر کرده است که با تصویری که در ذهن ما از او داریم، کمی متفاوت است. استایل جدید مه لقا باقری بسیار توجه‌بچگی به خود جلب کرده و بسیاری از همکاران و دوستانش از آرایش جدید او تعریف و تمجید کرده‌اند.

حضور مه لقا باقری و بردارش در اکران فیلم پرونده باز است
ویدیویی جنجالی از مه لقا باقری به همراه برادرش در اکران فیلم رونده پرونده باز است

حواشی جدیدی در مورد مه لقا باقری و برادرش در اکران پرونده باز است

در ادامه می‌توانید ویدیویی جنجالی از مه لقا باقری به همراه برادرش در اکران فیلم رونده پرونده باز است را ببینید:

در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، مه لقا باقری درباره فراموش کردن تجربیات گذشته صحبت کرده است. این پست به طور غیرمستقیم به بحث درباره شایعات جدایی او از جواد عزتی اشاره می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که این خبرها شایعه‌ای باشند و هیچ واکنش رسمی از طرف جواد عزتی و مه لقا باقری در مورد این اخبار منتشر نشده است.

در پست خود، مه لقا باقری می‌نویسد:

“گذشته‌هایت را ببخش، زیرا آنها مانند کفش‌های کودکیت نه تنها برایت کوچک هستند، بلکه تو را از قدم گذاشتن به سوی موفقیت‌های بزرگت باز می‌دارند.”

بنابراین، این پست به نظر می‌رسد درباره موضوعات کلی و فلسفی‌تری صحبت می‌کند و تلاش دارد تا از تجربیات گذشته یاد بگیریم و با آنها به سوی رشد و پیشرفت برویم.

حضور بردار مه لقا باقری به همراه خودش در اکران فیلم پرونده باز است

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حضور مه لقا باقری و بردارش در اکران فیلم پرونده باز است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *