ببینید: اولین تریلر فیلم Freelance با هنرنمایی جان سینا منتشر شد!

اولین تریلر فیلم Freelance به تازگی منتشرشده است. در اولین تریلر فیلم “مستقل” جان سینا و الیسون بری شما را به یک اثر کمدی و اکشن شاد و جذاب دعوت می‌کنند.

Freelance” اثر جدیدترین کمپانی رلتیویتی مدیا است و در آن جان سینا و الیسون بری نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم کمدی و اکشن جدیدترین اثر به کارگردانی پیر مورل است، که در سال ۲۰۰۸ فیلم “ربوده شده” با بازی لیام نیسون را ساخته بود. در ادامه مطلب با خبر تریلر جدید فیلم Freelance همراه ما بمانید.

اولین تریلر فیلم Freelance

اولین تریلر فیلم مستقل

به گزارش منابع خبری:

داستان Freelance حول و حوش خبرنگاری مستقل به نام کلر ولینگتون با بازی آلیسون بری است که برای مصاحبه با رئیس جمهور دیکتاتوری به نام ونگاس با بازی خوان پابلو رابا، به سفری می‌رود.

اولین تریلر فیلم Freelance
اولین تریلر فیلم Freelance

برای حفظ امنیت کلر ولینگتون در طول سفر، میسون پتیس با بازی جان سینا، یکی از نیروهای ویژه سابق، استخدام می‌شود تا در این مأموریت خطرناک او را همراهی کند. با این حال، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و حالا میسون پتیس، کلر ولینگتون و رئیس جمهور ونگاس باید از دست گروهی نظامی فرار کنند و سعی کنند زنده بمانند. می‌توانید تریلر جدید منتشر شده برای این فیلم را در لینک زیر مشاهده کنید.

تماشای تریلر فیلم Freelance

در این تریلر حدود ۳ دقیقه‌ای، تماشاگران می‌توانند اکشن بمبارانی و برخی از صحنه‌های خنده‌دار و طنز فیلم را مشاهده کنند. پیر مورل براساس فیلمنامه‌ای که جیکوب لنتز آن را نوشته، این فیلم را کارگردانی می‌کند. همچنین علاوه بر سینا و بری، خوان پابلو رابا، آلیس ایو، مارتون چوکاش و کریستین اسلیتر از دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر کمدی اکشن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مایکل آریتا، دنی چان، کورت کورسی، مارک دانون، جیمی هرناندز، والتر جوستن، لکس میرون و دیوید رابینز از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه برشمرده می‌شوند. تاریخ برنامه‌ریزی شده برای اکران فیلم “مستقل” ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین تریلر فیلم Freelance چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *