بهترین فیلم های تابستانی ترسناک از نگاه سایت فیگار

حالا که فصل تابستان رسیده، بهترین انتخاب برای فیلم، ژانر وحشت است که در ادامه، به معرفی بهترین فیلم های تابستانی ترسناک خواهیم پرداخت.

در حالی که تابستان معمولاً مملو از سرگرمی و ماجراجوبانه است، برترین فیلم های تابستانی ترسناک ثابت می‌کنند که تابستان می‌تواند به همان اندازه که شاد است، ترسناک نیز باشد. تابستان معمولاً فصل آفتاب، آب و اوقات خوش است و معمولاً فیلم‌ها موفق می‌شوند این فضای شاد را در خود جای دهند.

به طرز تکان دهنده‌ای، فیلم های تابستانی ترسناک ، جنبه تاریک و پیچ در پیچ تابستان را نشان می‌دهند که در آن گرما طاقت فرسا است و واقعاً هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. به طور کلی، این فیلم‌های هیجان‌انگیز و ترسناک از تابستان برای ایجاد فضایی ترسناک استفاده می‌کنند که اکثراً از این فصل انتظار ندارند، و به این ترتیب، این فیلم‌های تابستانی بیشتر به خاطر طرح‌های تراژیک و زیر و بم سنگین‌شان برجسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های 2023 ترسناک بر اساس امتیاز IMDB

بررسی و معرفی بهترین فیلم های نتفلیکس ترسناک 

بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های تابستانی ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

در حالی که فیلم‌های ترسناک بی‌پایانی در تابستان وجود دارد، سیاه‌ترین و بدترین آنها این فهرست را تشکیل می‌دهند. این فیلم‌ها در اعماق تابستان اتفاق می‌افتند و از فصل برای ایجاد فضایی ترسناک استفاده می‌کنند که بی‌نظیر است.

اغلب، فیلم‌های این لیست، تیره، سنگین و خونین هستند. عمقی که در آنها ایجاد می‌شود، مشابه زیبایی است که تابستان آشکار می‌کند. به طور کلی، بهترین و پرپیچ و خم‌ترین فیلم‌های تابستانی آنهایی هستند که تکان دهنده‌ترین، پیچیده‌ترین و بیشترین ارتباط را با تابستان دارند.

I Know What You Did Last Summer

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
برترین فیلم های تابستانی ترسناک

فیلم I Know What You Did Summer Summer، یک اسلشر کلاسیک تابستانی است که داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که از یک شاهد مرموز از قتلی که در تابستان قبل از آن مرتکب شده بودند، تهدید می‌شوند.

برای تماشاگرانی که به دنبال فیلمی با دوراهی اخلاقی منحرف هستند، این قطعا انتخاب عالی است. به علاوه، فقط به قتل‌ها، به گذشته ختم نمی‌شود. این فیلم شخصیت‌های خود را در یک مصیبت خونین و پرتنش قرار می‌دهد که در آن همیشه قربانیِ دیگری وجود دارد. به طور کلی، I Know What You Did Last Summer، از فصل تابستان به خوبی استفاده می‌کند و شادی‌های دوران نوجوانی را با عواقب شدید قتل ترکیب می‌کند.

Fear Street 1978

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

وقتی صحبت از اسلشرهای تابستانی به میان می‌آید، هیچ موضوعی آشناتر از فیلم کمپ تابستانی ترسناک نیست و در Fear Street 1978، هرگز ترس از کمپ تابستانی خوب قدیمی وجود ندارد. این فیلم تجربیات وحشتناک کمپ نایت‌وینگ را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند یک قاتل زنجیره‌ای نقاب‌دار در حال تعقیب و کشتن آنهاست.

اگر کسی به دنبال فضای تابستانی قدیمی‌تر است، خیابان ترس 1978 قطعاً او را با غم و اندوه و درام فراوان، همراهی می‌کند. این فیلم قطعاً ادای احترامی است به کمپ‌های تابستانی ترسناک گذشته و به این ترتیب، اتفاقات نوستالژیک فراوانی دارد.

X

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

فیلم ترسناک X، محصول A24 ، مطمئناً تابستانی است. این فیلم گروهی از جوانان را به تصویر می‌کشد که قصد دارند یک فیلم بزرگسال در تابستان دهه 1970 بسازند و خود را در حال فیلم‌برداری در ملک خطرناک یک زوج مسن ترسناک می‌بینند.

این یک فیلم ترسناک با محیطی قدیمی است و مطمئناً بر روی لبه‌های وابسته به عشق شهوانی تعادل دارد. هیچکس در این فیلم، در امان نیست و مرگ‌های وحشیانه آن یادآور فیلم‌های ترسناک بزرگ دهه 1970 می‌باشد. با این حال، چیزی که واقعا X را متمایز می‌کند، پیچش‌ها و چرخش‌های سادیستی آن است، به خصوص وقتی صحبت از شخصیت‌های Mia Goth می‌شود.

Jaws

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

یکی از نمادین‌ترین فیلم‌های ترسناک تمام دوران، آرواره‌ها یادآور این است که تفریح ​​تابستانی در ساحل می‌تواند عواقب فاجعه باری داشته باشد. آرواره‌های استیون اسپیلبرگ ، یک تابستان وحشتناک را تصور می‌کند که در آن یک شهر ساحلی نیوانگلند توسط یک کوسه سفید غول پیکر و قاتل شروع به وحشت می‌کند.

این فیلم نه تنها در قتل‌های خشونت‌آمیز و کوسه محور ترسناک است، بلکه مستقیماً یک فعالیت محبوب تابستانی، یعنی رفتن به ساحل، را با هیولایی که در واقع وجود دارد پیوند می‌دهد. به این ترتیب، Jaws میراث ماندگاری در دپارتمان ترسناک تابستانی دارد و مطمئناً از زمان انتشار هر تابستان بر روی مخاطبان تأثیر گذاشته است.

Friday the 13th

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

از میان بسیاری از فرنچایزهای اسلشر نمادین دهه‌های 80 و 90، جمعه سیزدهم، اولین فیلم تابستانی پیچ خورده است. این فیلم، نقش مهمی در ایجاد روند ترسناک کمپینگ تابستانی داشت و از آن زمان به یکی از ماندگارترین فرنچایزهای ترسناک در تمام دوران تبدیل شده است.

جمعه سیزدهم، به دنبال وقایع قتل‌آمیز در کمپ کریستال لیک رخ می‌دهد که همه حول محور غرق شدن یک فرد به نام جیسون وورهیز می‌چرخند. در واقع، جیسون جان سالم به در برد و اکنون برای انتقام خونسرد ساکنان کمپ را شکار می‌کند. جمعه سیزدهم یکی از بهترین شرورهای فیلم‌های ترسناک را دارد که در نهایت روند بسیاری از فیلم‌های ترسناک تابستانی آینده را رقم زد.

Midsommar

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

میدسومار که در فستیوال نیمه تابستان سوئد اتفاق می‌افتد، ترکیبی عالی از زیبایی تابستانی روستایی و وحشت کاملاً آزاردهنده را درون خود می‌پروراند. داستان فیلم، یک زن جوان آسیب دیده به نام دنی را دنبال می‌کند که به همراه دوست پسر خود به سوئد سفر می‌کند و با دنیایی کاملاً جدید آشنا می‌شود که مملو از فرقه‌ها و مرگ رنگارنگ می‌باشد.

این فیلم، یک فیلم فوق‌العاده عجیب است، اما فیلمی می‌باشد که کاملا بین بصری‌های زیبا و ترسناک تعادل ایجاد کرده و فضایی را ایجاد می‌کند که هم مطلوب است و هم می‌خواهید از آن فرار کنید. این کاملاً آزاردهنده است اما با یک یادداشت مسلماً قدرتمند به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اذیت کننده ترسناک

بهترین فیلم های توطئه محور ترسناک 2023 و تاریخ سینما

Cape Fear

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

چیزی که Cape Fear را ترسناک می‌کند این واقعیت است که واقعاً این وضعیت می‌تواند در واقعیت اتفاق بیافتد. این فیلم داستان وکیلی را روایت می‌کند که توسط یک متجاوز تحت تعقیب قرار می‌گیرد و او به طرز نامناسبی به زندان می‌افتد.

با حضور رابرت دنیرو در نقش یک انتقام‌جو، این فیلم اکتان بالا و فوق‌العاده پرتنشی دارد. علاوه بر این، این فیلم در اطراف اقیانوس اتفاق می‌افتد و همان محیط خطرناک را ارائه می‌دهد. در حالی که ساحل ممکن است مکانی دوست داشتنی به نظر برسد، در تاریکی و بدون داستان کامل، هر کسی را می‌توان زیر امواج کشید.

The Texas Chain Saw Massacre

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

مسلماً بهترین فیلم ترسناک تابستانی، کشتار اره زنجیری تگزاس است. داستان فیلم در یک روز گرم تابستانی در تگزاس اتفاق می‌افتد. این فیلم درباره گروهی از نوجوانان می‌باشد که در دام یک قاتل و آدم‌خوار به نام Leatherface می‌افتند.

در نتیجه، بچه‌ها یکی یکی از بین می‌روند تا اینکه آخرین دختر باید برای حفظ زندگی و آزادی خود بجنگد. این تعریف یک فیلم اسلشر قدیمی است. The Texas Chain Saw Massacre همه جنبه‌های تابستان را از یک سفر جاده‌ای سرگرم کننده با دوستان، گرمای طاقت فرسا و این احساس که واقعاً هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد را در بر می‌گیرد.

It Follows

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

در فیلم It Follows، مایکا مونرو، ناخودآگاه با نفرینی مواجه شده که از طریق رابطه جنسی منتقل می‌شود. جی همراه با دوستانش سعی می‌کند از موجودی که مدام به دنبال او می‌آید فرار کند و در اشکال عجیب و وحشتناک، در قالب یک بیگانه ظاهر می‌شود.

It Follows یک داستان ترسناک است که بر روی گروهی از بزرگسالان جوان تمرکز دارد که در یک زمان که ظاهراً تحت نظارت والدین نیستند، از یک هیولا فرار می‌کنند. فیلم به طرز عجیب و غریبی ایده‌آل است و با مبارزه وحشتناکی برای بقا که این نوجوانان برای مبارزه و شکستن این نفرین پیش می‌روند، درگیر می‌شود.

It

بهترین فیلم های ترسناک تابستانی
بهترین فیلم های تابستانی ترسناک

It، اولین فصل از بازسازی دو قسمتی استیون کینگ می‌باشد، یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک مدرن است. Pennywise، شکلی از زندگی فرازمینی که خود را به عنوان یک دلقک نشان می‌دهد، گروهی از بچه‌ها را در یک شهر عجیب و غریب و ناآگاه مین عذاب می‌دهد.

این اوج وحشت تابستانی است که مخاطب را به یک کابوس وحشتناک در مورد تعطیلات تابستانی پیچیده می‌کشاند که به مبارزه برای بقا برای گروهی از جوانان عذاب دیده تبدیل می‌شود. تعلیق فیلم و ایجاد وحشت در فیلم تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های تابستانی ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

فیلم ترسناک تابستانی که رابرت دنیرو در آن به ایفا نقش پرداخته، چه نام دارد؟

فیلم Cape Fear، به عنوان بهترین فیلم تابستانی ترسناک که رابرت دنیرو در نقش اصلی آن ظاهر شده است، می‌باشد.

کدام یک از فیلم‌های وحشتناک تابستانی، محصول کمپانی A24 هستند؟

فیلم‌های میدسومار و ایکس، محصول کمپانی A24 می‌باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *