کریستیانو رونالدو با لباس عربی در عربستان کولاک کرد! +[فیلم]

کریستیانو رونالدو با لباس عربی در عربستان ظاهر شد. به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو به طور کامل با فرهنگ زندگی در کشور عربستان سعودی سازگار شده است.

کریستیانو رونالدو به طور کامل با فرهنگ زندگی در کشور عربستان سعودی سازگار شده و سبک زندگی خود را به شکلی تنظیم کرده که با محیط و فرهنگ این کشور همخوانی داشته باشد. در ادامه مطلب با خبر لباس عربی کریستیانو رونالدو همراه ما بمانید.

کریستیانو رونالدو با لباس عربی

لباس عربی رونالدو در تمرین النصر

به گزارش منابع خبری:

 در زمستان گذشته، رونالدو تصمیم گرفت که منچستر یونایتد و به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کند و در نتیجه، به تیم النصر عربستان در فوتبال آسیا پیوست.

النصر تیمی است که در شهر ریاض، پایتخت عربستان، مستقر است. تازه‌ترین تصویری که از کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و ویرال شده است، نشان می‌دهد که او لباس عربی، به طور معروف به ثوب، را پوشیده است. در ادامه می‌توانید فیلم لباس عربی رونالدو را مشاهده کنید:

این تصویر به نظر می‌رسد توسط یک فرد عادی یا یک پاپاراتزی گرفته شده است. البته این بار اولین بار نیست که کریستیانو رونالدو لباس عربی می‌پوشد. در یک مراسم رسمی قبلی با نظر باشگاه النصر عربستان، این اتفاق رخ داده بود، اما اکنون کریستیانو رونالدو خودش لباس عربی را بر تن کرده و در خیابان‌های پایتخت عربستان سعودی، یعنی شهر ریاض، دیده شده است. رونالدو به تازگی با قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب، اولین جام خود را در النصر عربستان کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کریستیانو رونالدو با لباس عربی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *