تصمیم تازه درباره بازیگرانی که کشف حجاب کردند! +[جزئیات]

سرنوشت بازیگرانی که کشف حجاب کردند مشخص شد. موضع رسمی سازمان سینمایی درباره بازیگران زنی که کشف حجاب کرده‌اند به طور رسمی اعلام شد.

با توجه به گفته‌های روح الله سهرابی، مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم در سازمان سینمایی، بازیگران زنی که کشف حجاب کرده‌اند و همچنین آنهایی که از ایران مهاجرت کرده‌اند، ممنوع الکار هستند و هیچ تهیه‌کننده و کارگردانی حق همکاری با آن‌ها را نخواهد داشت. در ادامه مطلب با خبر وضعیت کشف حجاب بازیگران همراه ما بمانید.

سرنوشت بازیگرانی که کشف حجاب کردند

سازمان سینمایی بازیگران کشف حجاب کرده

به گزارش منابع خبری:

آثاری که این بازیگران قبلاً بازی کرده‌اند و هنوز اکران نشده‌اند، بدون هیچ مشکلی روانه پرده خواهند شد.

این تصمیم به منظور جلوگیری از خسارت و زیان برای سرمایه‌گذاران و دیگر عواملی است که در تولید این آثار نقش داشته‌اند. با این حال، این بازیگران اجازه حضور در هیچ اثری را نخواهند داشت و هرگونه استفاده از آنها در آثاری که بعد از فرار یا کشف حجاب تولید شده است غیرقانونی است و نیاز به مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح دارد. تهیه‌کننده، کارگردان و سرمایه‌گذاری که از این بازیگران استفاده کنند، باید منتظر تبعات و خسارات آن نیز باشند.

سرنوشت بازیگرانی که کشف حجاب کردند
سرنوشت بازیگرانی که کشف حجاب کردند

سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده

بر اساس گفته‌های سهرابی، آثاری مانند «حدود هشت صبح» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی حمید فرخ نژاد، «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «آینده» به کارگردانی امیر پورکیان با بازی پانته آ بهرام، «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی با بازی ترانه علیدوستی، و «زعفرانیه 14 تیر» به کارگردانی علی هاشمی با بازی هنگامه قاضیانی، و همچنین «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی با بازی فاطمه معتمد آریا و باران کوثری، هیچ مشکلی برای پخش و اکران نخواهند داشت. در واقع، سریال «خائن کشی» از جمعه هفته جاری پخش خود را آغاز خواهد کرد و فیلم «حدود هشت صبح» نیز در مهرماه به پرده سینماها می‌رود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سرنوشت بازیگرانی که کشف حجاب کردند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *