ظاهر جدید آنجلینا جولی او را چند سال جوان‌تر کرده است! +[عکس]

ظاهر جدید آنجلینا جولی با یک استایل جذاب به تازگی در شبکه های اجتماعی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده‌ای در‌پی داشت.

آنجلینا جولی، بازیگر مشهور 48 ساله هالیوودی، با ظاهر و رنگ موی جدیدی که در نیویورک به نمایش گذاشت، جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. در ادامه مطلب با خبر استایل جدید آنجلینا جولی همراه ما بمانید.

ظاهر جدید آنجلینا جولی

تیپ جدید آنجلینا جولی

به گزارش منابع خبری:

آنجلینا جولی، بازیگر مشهوری که به خاطر موهای تیره‌اش معروف است، با تغییر رنگ مو از قهوه‌ای تیره به بلوند روشن، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به خود بخشیده است.

آنجلینا جولی که اخیراً در شهر نیویورک به همراه برخی از فرزندانش حضور داشت، با موهای بلوند دیده شد. عکس‌های جدیدی از او در حال قدم زدن در بخش شرقی نیویورک منتشر شده است و ظاهر جدید و متفاوت او در این عکس‌ها شگفتی برای طرفدارانش به ارمغان آورده است. در ادامه می‌توانید عکس جدید آنجلینا جولی را مشاهده کنید:

ظاهر جدید آنجلینا جولی
ظاهر جدید آنجلینا جولی

آنجلینا جولی با یک پیراهن مشکی ماکسی و کت بلند پشمی گشاد و کیفی مشکی و سفید، بسیار زیبا به نظر می‌رسید. این بازیگر برنده جایزه اسکار، در حال قدم زدن در خیابان چند کلمه با رهگذران رد و بدل کرد. در حال حاضر، آنجلینا برای نهایی کردن برخی جزئیات درباره پروژه جدیدش در نیویورک مستقر شده است.

آنجلینا جولی بازیگر، کارگردان و فعال حقوق بشر آمریکایی است. او در تاریخ 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. آنجلینا دختر جان ووی و مارچلین برلین، هر دو بازیگر مشهور هالیوودی، است. آغاز فعالیت حرفه‌ای آنجلینا در سینما، در دهه 1990 با بازی در فیلم «Lookin’ to Get Out» بود. او پس از آن در فیلم‌های مختلفی مانند «Cyborg 2»، «Hackers» و «Foxfire» نقش آفرینی کرد. بازیگری او در فیلم «Gia» در سال 1998، او را به شهرت بیشتری دست یافت. اما شهرت و شناخت جهانی او با بازی در فیلم «لارا کرافت: تامب ریدر» در سال 2001 به او رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ظاهر جدید آنجلینا جولی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *