توضیحات کارگردان سوسک آبی درباره ربط این فیلم به Booster Gold

به تازگی، در مصاحبه‌ای که اخیراً به انتشار رسیده بود، توضیحات کارگردان سوسک آبی درباره ربط این فیلم به Booster Gold منتشر شد که بازتاب فراوانی را کسب کرد.

آنجل مانوئل سوتو، کارگردان Blue Beetle توضیح می‌دهد که چگونه Jaime Reyes می‌تواند با Booster Gold که در سری آینده DCU می‌سازد، می‌تواند این دو ابرقهرمان را به همدیگر ارتباط بدهد.

ربط فیلم سوسک آبی به Booster Gold

مرتبط شدن فیلم Blue Beetle به فیلم Booster Gold

آنجل مانوئل سوتو، کارگردان Blue Beetle خاطرنشان کرد که اگر استودیو دی سی بخواهد این شخصیت را دنبال کند، همیشه برای ماجراجویی‌های احتمالی آینده آماده می‌شود. فیلمساز سوسک آبی، به افشاگری فیلم پس از اعتبار پرداخت و خاطرنشان کرد که همیشه هدفش هموار کردن راه برای حضور تد در دنیای دی سی کرده است. سوتو گفت:

ما حضور آن را در فیلمنامه نوشته بودیم. می‌دانستیم که این چیزی است که می‌خواهیم داستان‌مان داشته باشد. همه ما تد کورد و بوستر گلد را دوست داریم و با دانستن اینکه جیمز گان نیز برنامه‌هایی برای بوستر گلد دارد، به نظر می‌رسد کار درستی است که به آن ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

موضوع دنباله فیلم سوسک آبی مشخص شد !

نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی !

در کمیک‌ها، Booster Gold و Blue Beetle یک دوستی مورد علاقه طرفداران با هم دارند که اغلب به نظر می‌رسد که آنها برای انواع هیجینک‌ها با هم متحد می‌شوند.

ربط فیلم سوسک آبی به Booster Gold
مرتبط شدن فیلم Blue Beetle به فیلم Booster Gold

ربط سوسک آبی و بوستر گلد

ربط فیلم سوسک آبی به Booster Gold
متصل شدن دنیای فیلم سوسک آبی با Booster Gold

بوستر گلد که نام اصلی او مایکل جان کارتر نام دارد، ابرقهرمانی است که در کتاب‌های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط دی سی کامیکس ظاهر می‌شود. این شخصیت که توسط Dan Jurgens خلق شد، برای اولین بار در Booster Gold شماره 1 (فوریه 1986) ظاهر شد و عضو لیگ عدالت بوده است.

متصل شدن دنیای فیلم سوسک آبی با Booster Gold

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ربط فیلم سوسک آبی به Booster Gold چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *