داستان فصل سوم سریال Chucky + بیوگرافی بازیگران

عروسک ترسناک و قاتل چاکی امسال باز خواهد گشت. با داستان فصل سوم سریال Chucky و بیوگرافی بازیگران این سریال همراه فیگار باشید.

شبکه Syfy اعلام کرده است که طرفداران باید منتظر پخش فصل سوم سریال “Chucky” باشند. دن مانچینی، خالق مجموعه فیلم‌های “Child’s Play” (بازی بچگانه)، مسئولیت ساخت سریال “Chucky” را بر عهده خواهد داشت. این سریال داستان‌های یک عروسک تسخیرشده را روایت می‌کند.

موضوعاتی مانند قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها در این سریال تلویزیونی مورد بررسی قرار می‌گیرند و داستان یک نوجوان و دوستانش را به تصویر می‌کشد که درگیر جرم و قتل‌های زنجیره‌ای می‌شوند. استقبال پرشور طرفداران و منتقدان از فصل دوم این سریال، باعث شد تا فصل سوم رسماً سفارش تولید بگیرد. در ادامه با داستان فصل سوم سریال Chucky همراه فیگار بمانید.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Chucky + خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

داستان فصل سوم سریال Chucky

داستان فصل سوم سریال چاکی

با منتشر شدن تریلر جدیدی از سریال Chucky طرفداران می‌توانند منتظر پخش این فصل جدید باشند.

داستان فصل سوم سریال Chucky

سریال “Chucky” در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از محبوب‌ترین نمایش‌ها در آن زمان به روی آنتن رفت. همچنین فصل دوم این سریال ترسناک در بین ده سریال برتر درام شبکه‌های کابلی برای بزرگسالان در رده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال قرار گرفت. بازیگرانی مانند زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف در این سریال ایفای نقش کردند. همچنین بازیگرانی مانند جنیفر تیلی، فیونا دوریف، آلکس وینسنت و کریستین الیز به عنوان مهمانان در این سریال حضور داشتند.

داستان فصل سوم سریال Chucky

داستان فصل سوم سریال Chucky

سریال “Chucky” یک مجموعه ترسناک آمریکایی، که توسط دن مانچینی (Don Mancini) به تصویر درآمده است. این سریال بر اساس سری فیلم‌های “Child’s Play” ساخته شده و ادامه داستان سری فیلم “Cult of Chucky”، که هفتمین فیلم در این سری است، در سریال ترسناک “Chucky” روایت می‌شود. فیلم “Cult of Chucky” در سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

“چاکی” یک شخصیت خیالی است که به عنوان شخصیت شرور سری “Child’s Play” شناخته می‌شود. در داستان، “چاکی” یک قاتل سریالی بی‌رحم است که پس از یک درگیری و زخمی شدن با گلوله، در حالی که مصدومیت جدی دارد، روحش وارد بدن یک عروسک می‌شود. او به قتل‌های وحشیانه خود ادامه می‌دهد و سعی می‌کند روحش را به بدن یک انسان منتقل کند. “چاکی” توسط دن مانچینی طراحی و ساخته شده و به یکی از مشهورترین کاراکترهای فیلم‌های ترسناک تبدیل شده است.

حالا، مانچینی تصمیم گرفته است شخصیت “چاکی” را به سمت یک سریال تلویزیونی نیز ببرد. سریال ترسناک “Chucky”، همانطور که از نامش پیداست، درباره این شخصیت است. داستان سریال در ادامه فیلم‌ها رخ می‌دهد، زمانی که عروسک “چاکی” در یک بازار در حومه شهر پیدا می‌شود. با وقوع قتل‌های وحشتناک، این شهر کوچک آمریکایی نیز در معرض بحران قرار می‌گیرد.

جزئیات دقیق تر پیرامون طرح فصل 3 چاکی در حال حاضر ناشناخته است. با این حال، بر اساس پایان فصل 2، به جرات می توان گفت که فصل 3 در حال شکل گیری تاریک ترین فصل است. خواهر جوان لکسی، کارولین، اکنون کاملاً تحت تأثیر چاکی است، و ما حدس می زنیم که ذائقه فزاینده او برای خشونت به این معنی است که چاکی او را به عنوان اعجوبه‌ای خواهد دید که همیشه می خواست. سه نوجوان احتمالاً در کنار خانم فرچایلد ( آنی ام. بریگز ) که فصل گذشته فاش کرد که داستان‌های آنها را در مورد چاکی را باور کرده است ،به نیویورک سفر خواهند کرد تا جوان را نجات دهند.

همانطور که در اوایل سال جاری در Scream VI نشان داده شد، شهر نیویورک پس زمینه عالی برای اتفاق ترسناک را فراهم می‌کند، و گمان می‌کنیم که حداقل چند صحنه را در Big Apple ببینیم. علاوه بر این، ما انتظار داریم که بازی موش و گربه بین تیفانی و نیکا به یک مسابقه وحشتناک به اوج برسد. سوال این است که آیا گلن و گلندا (اکنون به عنوان یک موجود در یک عروسک به نام GG زندگی می کنند) از انگلیس برای کمک به مادرشان بازخواهند گشت یا از نیکا حمایت خواهند کرد و یک بار برای همیشه او را پایین خواهند آورد؟

بیوگرافی بازیگران فصل سوم سریال Chucky

جنیفر تیلی در نقش تیفانی ولنتاین تنها بازیگری است که در حال حاضر حضور در صحنه فیلمبرداری تایید شده است، اما با پایان یافتن فصل دوم، ما معتقدیم که بازیگران زیر برای فصل 3 بازخواهند گشت. زاکری آرتور در نقش جیک ویلر، بیورگوین آرنارسون در نقش دوون ایوانز، آلیویا آلین لیند در نقش لکسی کراس و برد دوریف به عنوان صدای چاکی. با بیوگرافی بازیگران سریال Chucky همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی براد دوریف صداپیشه نقش چاکی

داستان فصل سوم سریال Chucky

براد دوریف، بازیگر آمریکایی، در تاریخ 18 مارس 1950 (27 اسفند 1328) متولد شد. وی تاکنون برای یک جایزه اسکار نامزد شده و یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه بفتا را به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل برای بازی در فیلم “One Flew Over the Cuckoo’s Nest” محصول سال 1975 دریافت کرده است. براد دوریف بیشتر به خاطر نقش چارلز لی ری در فیلم‌ها و صداپیشگی نقش چاکی در سری فیلم‌های “Child’s Play” و همچنین بازی در سری فیلم‌های “ارباب حلقه‌ها” شناخته می‌شود.

او در برخی از آثار مهم شامل فیلم درام-کمدی “Wise Blood” محصول سال 1979، فیلم درام “Ragtime” محصول سال 1981، فیلم علمی تخیلی “Dune” محصول سال 1984، فیلم نئو-نوآر “Blue Velvet” محصول سال 1986، فیلم تاریخی “Mississippi Burning” محصول سال 1988، فیلم ترسناک “The Exorcist III” محصول سال 1990، فیلم علمی تخیلی “Alien Resurrection” محصول سال 1997 و سریال وسترن “Deadwood” حضور داشته است.

بیوگرافی جنیفر تیلی نقش تیفانی ولنتاین در سریال Chucky

داستان فصل سوم سریال Chucky
داستان فصل سوم سریال Chucky

جنیفر تیلی (Jennifer Tilly)، بازیگر و بازیکن پوکر آمریکایی، در تاریخ 16 سپتامبر 1958 متولد شد. وی کاندیدای یک جایزه اسکار بوده و یکبار به عنوان قهرمان جهانی زنان پوکر معروف شده است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم “Bride of Chucky” و “Seed of Chucky” شناخته می‌شود.

جنیفر تیلی همچنین در فیلم‌هایی مانند “Bound”، “Liar Liar”، “Monsters, Inc.”، “The Haunted Mansion”، “The Cat’s Meow”، “Bullets Over Broadway”، “Bride of Chucky”، “Seed of Chucky”، “Made in America”، “Home on the Range”، “The Secret Life of Girls” و “Cult of Chucky” بازی کرده است.

بیوگرافی زاکاری آرتور نقش جیک ویلر در سریال Chucky

داستان فصل سوم سریال Chucky

زاکاری آرتور (Zackary Arthur)، بازیگر آمریکایی، در تاریخ 12 سپتامبر 2007 (21 شهریور 1386) متولد شد. او بیشتر به خاطر بازی در آثاری مانند فیلم علمی تخیلی “The 5th Wave” محصول سال 2016 و سریال درام کمدی “Transparent” شناخته می‌شود. علاوه بر این، وی در سریال درام-کمدی “Kidding” نیز حضور داشته است.

بیوگرافی آلیویا آلین لیند در نقش لکسی کراس در سریال Chucky

داستان فصل سوم سریال Chucky
داستان فصل سوم سریال Chucky

الیویا آلین لیند (Alyvia Alyn Lind)، بازیگر و صداپیشه آمریکایی، در کارولینای شمالی متولد شد و از سال 2011 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

وی سابقه بازی در فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی دارد. او در فیلم “Child’s Play” (چاکی)، “Future Man” (مرد آینده)، “Daybreak” (سپیده دم)، “Ride” (سوار بر زندگی) و “Over the Moon” (بر فراز دریا) حضور داشته است.

بیوگرافی فیونا دوریف نقش نیکا پیرس در سریال Chucky

داستان فصل سوم سریال Chucky

فیونا دوریف (Fiona Dourif)، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، در تاریخ 30 اکتبر 1981 (8 آبان 1360) متولد شد. او دختر براد دوریف است و بیشتر به خاطر بازی در آثاری مانند سریال علمی تخیلی “Dirk Gently’s Holistic Detective Agency” و مینی‌سریال “When We Rise” شناخته می‌شود. علاوه بر این، او در آثار دیگری مانند سریال درام-کمدی “Shameless”، سریال جنایی “The Blacklist”، فیلم ترسناک “Curse of Chucky” محصول سال 2013 و دنباله آن به نام “Cult of Chucky” محصول سال 2017 حضور داشته است.

بیوگرافی کریستین الیز مک کارتی نقش کایلی در سریال Chucky

داستان فصل سوم سریال Chucky

کریستین الیز مک کارتی (Christine Elise McCarthy)، بازیگر آمریکایی، در تاریخ 12 فوریه 1965 (23 بهمن 1343) متولد شد. او به خاطر بازی در آثاری مانند سریال درام “Beverly Hills, 90210” و سری آثار ترسناک “Child’s Play” شناخته می‌شود. کریستین در سریال “Chucky” نقش اصلی را بازی می‌کند.

سایر بازیگران سریال چاکی

  • تئو برینوز (Teo Briones) نقش جونیور ویلر را ایفا می‌کند.
  • الیویا آلین لیند (Alyvia Alyn Lind) نقش لکسی کراس را بازی می‌کند.
  • بیوروین آرنارسون (Björgvin Arnarson) نقش دیوان ایوانز را بازی می‌کند. وی یک بازیگر ایسلندی است و در فیلم‌های “Chucky” حضور دارد.
  • الکس وینسنت (Alex Vincent) نقش اندی بارکلی را بازی می‌کند. او بازیگر آمریکایی است و در فیلم‌های “Chucky” حضور دارد. او قبلاً در فیلم اصلی “Child’s Play” نیز نقش اندی را بازی کرده بود.
  • دوون ساوا (Devon Sawa) نقش لوگان ویلر را بازی می‌کند. او بازیگر کانادایی است و در فیلم‌های “Chucky” حضور دارد.
  • لکسا دویگ (Lexa Doig) نقش بری ویلر را بازی می‌کند. او بازیگر کانادایی است و در فیلم‌های “Chucky” حضور دارد.
  • باربارا آلین وودز (Barbara Alyn Woods) نقش میشل کراس را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص داستان فصل سوم سریال Chucky چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *