اعلام زمان اجرای نمایش شبیه خون محمد حاتمی +[جزئیات]

نمایش شبیه خون محمد حاتمی و نوشتهٔ سهراب حسینی، از هفتهٔ آینده در مجموعهٔ تئاترشهر (تالار قشقایی) به روی صحنه خواهد رفت.

به گفتهٔ روابط عمومی مجموعهٔ تئاترشهر، این نمایش تحت کارگردانی محمد حاتمی، از تاریخ ۶ شهریور در تالار قشقایی مجموعهٔ تئاترشهر به روی صحنه خواهد رفت. در ادامه مطلب با خبر زمان نمایش شبیه خون در تئاترشهر همراه ما بمانید.

نمایش شبیه خون محمد حاتمی

تئاترشهر نمایش شبیه خون

در این نمایش، محمد حاتمی و صدف محسنی در نقش‌های اصلی حضور دارند و حسین رفیعی نیز به عنوان بازیگر صدا در نمایش حضور دارد. این نمایش به بررسی یکی از چالش‌های بشریت، به عنوان موضوع «واقعیت» و «تنهایی»، می‌پردازد.

کارگردان نمایش دربارهٔ دغدغه‌های خود از اجرای این نمایش به روابط عمومی مجموعهٔ تئاترشهر اظهار داشت:

“هیچ چیزی واقعیت ندارد، اما واقعیت روی همهٔ چیز را پوشانده است. مردی پریشان حال و سرگردان، مرز بین خاطرات گذشته و رؤیای آینده را گم کرده است. این تک‌گویی، گزارشی مخدوش از آنچه بر انسانِ تنها، اما امیدوار می‌گذرد.

نمایش شبیه خون محمد حاتمی
نمایش شبیه خون محمد حاتمی

زمان اجرای نمایش شبیه خون

نمایش شبیه خون از روز دوشنبه، ۶ شهریورماه، ساعت ۱۸:۱۵ و با مدت زمان ۷۰ دقیقه، اجرای خود را در تالار قشقایی مجموعهٔ تئاترشهر آغاز خواهد کرد. تئاتر شهر تهران یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین مجموعه‌های تئاتر در ایران است. این مجموعه تئاتر در سال ۱۳۷۱ تأسیس شده و در قلب شهر تهران واقع شده است.

هدف اصلی تئاتر شهر تهران، ترویج و توسعه هنر تئاتر و تعامل با جامعه است. تئاتر شهر تهران به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری، فضایی برای اجرای نمایش‌های متنوع و ارائهٔ برنامه‌های هنری در زمینهٔ تئاتر، موسیقی، رقص و سینما فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نمایش شبیه خون محمد حاتمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *