جزئیات زلزله 4.8 ریشتری اردبیل

شب گذشته، زلزله‌ای به بزرگی 4.8 ریشتر در اردبیل رخ داد که در ادامه این نوشتار به جزئیات زلزله 4.8 ریشتری اردبیل خواهیم پرداخت.

به گزارش مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، یک زمین لرزه با بزرگی 5 ریشتر، کانون آن را در جمهوری آذربایجان اردبیل و برخی شهرهای شمالی استان تحت تأثیر قرار داد.

جزئیات زلزله 4.8 ریشتری اردبیل

زلزله شب گذشته اردبیل

این زمین لرزه در تاریخ و ساعت گزارش شده، در طول جغرافیایی 48.673 و عرض جغرافیایی 35.739 رخ داده است. مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرده که مرکز این زمین لرزه در عمق 33 کیلومتری زمین در نرمان‌آباد جمهوری آذربایجان بوده است.

این زمین لرزه نسبتاً شدید شهرستان‌های شمالی استان و اردبیل را لرزاند. اطلاعات دقیق در مورد مرکز وقوع زمین لرزه و قدرت آن هنوز منتشر نشده است.

جزئیات زلزله 4.8 ریشتری اردبیل
زلزله شب گذشته اردبیل

زلزله چهار ریشتری در اردبیل

تاریخ و زمان وقوع زمین لرزه به وقت محلی در ساعت ۱۳:۰۱:۲۹، به بزرگی ۴.۱ عمق زمین لرزه ۱۰ کیلومتری روستای گیوی در استان اردبیل طول جغرافیایی ۴۸.۳۵ و عرض جغرافیایی ۳۷.۶۸ بوده است. نزدیک‌ترین شهرها به وقوع زمین لرزه گیوی در فاصله 0 کیلومتری فیروزآباد بوده است.

جزئیات زلزله شهر اردبیل

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص جزئیات زلزله 4.8 ریشتری اردبیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *