تیزر آلبوم شاعر گمشده با صدای شهرام ناظری منتشر شد +[فیلم]

تیزر آلبوم شاعر گمشده با صدای استاد شهرام ناظری و آهنگسازی ارشک رفیعی، بر روی اشعاری از محمود مشرف آزاد تهرانی (م. آزاد) منتشر شده است.

این تیزر توسط “ابر استودیو” (abar studio) ساخته شده و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر موسیقایی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر آلبوم شاعر گمشده شهرام ناظری همراه ما بمانید.

تیزر آلبوم شاعر گمشده

شهرام ناظری تیزر آلبوم شاعر گمشده

به گزارش منابع خبری:

در آخرین اثر شوالیه آواز ایران با آهنگسازی ارشک رفیعی، این نوازندگان به هنرنمایی پرداخته‌اند؛ سعید همتیان بر نی، فرزاد جعفری بر سازهای کوبه‌ای، امین عطایی و محمود عربانی و دانیال جورابچی و داریوش حجازی و آناهیتا اتحاد بر ویولن، دانیال جورابچی و الهام عادلی بر ویولا، کوروش کشاورز و غزاله شیرازی بر ویلنسل، و پرتو فتاحی بر فلوت.

آلبوم شاعر گمشده شهرام ناظری تیزر

شهرام ناظری یک آهنگساز و نوازنده ایرانی است. او در ۲۴ دی ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد. از سنین جوانی، شهرام علاقه زیادی به موسیقی داشت و در سن ۱۲ سالگی آموزش نواختن ساز پیانو را آغاز کرد. شهرام ناظری به عنوان یک آهنگساز برجسته و مورد توجه در صنعت موسیقی ایران شناخته می‌شود.

آثار او در سبک‌های مختلفی از جمله سینتی‌پاپ، موسیقی متن و موسیقی معاصر قرار دارند. با استفاده از ترکیب صداهای متنوع و تنوع در آهنگسازی، شهرام ناظری توانسته است در دنیای موسیقی موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند. او همچنین در برخی از آثار خود به عنوان نوازنده پیانو نیز به‌کار گرفته شده است. شهرام ناظری با ترکیب آهنگسازی خلاقانه و قدرت اجرایی برجسته، آثاری اصیل و بی‌نظیر را به جامعه موسیقی عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیزر آلبوم شاعر گمشده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *