جدایی رضا جاودانی از صدا و سیما حقیقت دارد؟! +[جزئیات]

جدایی رضا جاودانی از صدا و سیما خبری است که صبح امروز، در بعضی از رسانه ها منتشر شد. اما آیا خبر جدا شدن رضا جاودانی از صدا و سیما حقیقت دارد؟!

در طی یک ماه گذشته، برنامه گزارش ورزشی شبکه سه بدون حضور رضا جاودانی پخش شده است و به نظر می‌رسد که همکاری او با تلویزیون نیز در ادامه تغییرات صداوسیما به پایان رسیده است. در ادامه مطلب با خبر جدایی رضا جاودانی از برنامه گزارش ورزشی همراه ما بمانید.

جدایی رضا جاودانی از صدا و سیما

جدایی رضا جاودانی از تلویزیون

به گزارش منابع خبری:

رضا جاودانی یکی از قدیمی‌ترین مجریان ورزشی تلویزیون بود و در کنار مجریان و گزارشگرانی مانند عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی و پیمان یوسفی فعالیت می‌کرد.

او از سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش صداوسیما همکاری داشت و در برنامه‌های محبوبی مانند گزارش ورزشی، دایره طلایی، یک جهان یک جام، بیست چارده، آنسوی نیمکت، آسیا ۲۰۱۵، جام پانزدهم و مردان آهنین مجری بود.

جدایی رضا جاودانی از صدا و سیما
جدایی رضا جاودانی از صدا و سیما

جدا شدن رضا جاودانی از تلویزیون

برنامه مردان آهنین، با اجرای رضا جاودانی، یکی از برنامه‌های پربیننده تلویزیون در ایام نوروز بود که توانست علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند. این برنامه هنوز هم مورد بحث و توجه قرار می‌گیرد. رضا جاودانی، مجری ورزشی برجسته ایرانی است. وی در کنار فعالیت مجریگری، نیز عضویت در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به عهده دارد.

جاودانی تحصیلات حقوق را به پایان رسانده و در طول سال‌ها با حضور در برنامه‌های مختلف صداوسیما، توانست به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین مجریان ورزشی تلویزیون شناخته شود. با اجرای برنامه‌هایی مانند گزارش ورزشی، دایره طلایی، یک جهان یک جام، بیست چارده، آنسوی نیمکت، آسیا ۲۰۱۵ و جام پانزدهم، جاودانی توانست همیشه تحسین و استقبال مخاطبان را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درگذشت حبیب پورسیفی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *