نخستین تصویر از سریال The Artful Dodger منتشر شد +[زمان انتشار]

نخستین تصویر از سریال The Artful Dodger انتشار یافت. دیزنی به تازگی تصویر اولین دنباله‌ی مورد انتظار خود از رمان کلاسیک اولیور توییست را منتشر کرده است.

تنها تعداد کمی از آثار ادبی مانند شاهکار کلاسیک اولیور توییست نوشته چارلز دیکنز، توانسته‌اند بعد از دویست سال از انتشار خود، تأثیرگذاری، جذابیت و تازگی خود را حفظ کنند. این رمان به گونه‌ای نوشته شده است که خواننده حس می‌کند انگار برای عصر خود نوشته شده است و با جزئیات و شخصیت‌های داستان، ارتباط برقرار می‌کند. در ادامه مطلب با خبر اولین عکس سریال The Artful Dodger همراه ما بمانید.

نخستین تصویر از سریال The Artful Dodger

سریال The Artful Dodger دیزنی

به گزارش منابع خبری:

حتی برای کسانی که چندین بار داستان را مطالعه کرده‌اند، این شاهکار ادبی تکراری نمی‌شود و علاقه‌مندان به رمان‌های کلاسیک هر چند وقت یک بار به این اثر برمی‌گردند تا خاطرات خود را تازه کنند.

تا به حال اقتباس‌های سینمایی، تلویزیونی و نمایشی زیادی از رمان اولیور توییست منتشر شده‌اند و به طور کلی توانسته‌اند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. دیوید تیولیس، بازیگر مشهور و تلویزیونی انگلیسی است. او در سال ۱۹۷۱ در لندن به دنیا آمد و از جوانی در عرصه بازیگری فعالیت کرد.

تصویر جدید سریال The Artful Dodger

نخستین تصویر از سریال The Artful Dodger
نخستین تصویر از سریال The Artful Dodger

زمان انتشار سریال The Artful Dodger

سریال “The Artful Dodger” در تاریخ 29 نوامبر 2023 (8 آذر 1402) در سرویس دیزنی پلاس قابل دسترسی خواهد بود.ما همانطور که می‌گویند، انسان هیچگاه نمی‌تواند از گذشته‌اش فرار کند. پس از بازگشت استاد قدیمی‌اش، یعنی فاگین، داوکینز مجبور می‌شود به دنیای خلافکاران بازگردد. فاگین با بازی هنرمند توانا در سینما و تلویزیون، یعنی دیوید تیولیس، به شکار داوکینز می‌پردازد.

 اخیراً، شرکت دیزنی اولین تصاویر از سریال The Artful Dodger را منتشر کرده است. یکی از تصاویر بر روی شخصیت فاگین تمرکز دارد، در حالی که تصویر دیگر نشان می‌دهد داوکینز در حال فرار از فاگین و همراهی با یک گروه از مردم است که احتمالاً برای تماشای مبارزه‌ی داوکینز به هم آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تصویر از سریال The Artful Dodger چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *