چگونه بزرگترین اشتباه Devil May Cry باعث بهبود سریال شد

بهبود یافتن Devil May Cry ، سریال با ژانر اکشن، حتی با وجود سری اشتباهاتی که داشته، باعث رشد و پیشرفت زیاد این فرانچایز شده است.

Devil May Cry 2 اغلب به عنوان گوسفند سیاه این فرنچایز در نظر گرفته می‌شود، اما نقش مهمی در توسعه دنباله‌های بسیار برتر آن داشت. از زمان انتشار اولین قسمت، Devil May Cry به عنوان یکی از بهترین فرانچایزهای اکشن در تاریخ بازی مورد تحسین قرار گرفته است.

بهبود یافتن Devil May Cry

این سریال ژانر اکشن شخصیت‌ها را متحول کرد و راه را برای سریال‌های تماشایی مشابه Bayonetta و God of War هموار کرد. با وجود این، Devil May Cry سهم نسبتاً بالا و پایین خود را دیده است. در میان شاهکارهای تعیین‌کننده ژانر و جواهرات معیوب سری، Devil May Cry 2 به‌عنوان بداخلاقی‌ترین اثر فرانچایز متمایز است.

اگرچه این بازی در زمان عرضه به طرز شگفت‌انگیزی فروش خوبی داشت، اما توسط انتشارات بازی و بازیکنان مورد بررسی قرار گرفت. حتی در حال حاضر، اکثر طرفداران موافق هستند که Devil May Cry 2 کاهش قابل توجهی نسبت به نسخه اصلی داشت و به راحتی بدترین نسخه در این سری بود. Devil May Cry 2 با وجود ایراداتش، بسیاری از بهترین ویژگی‌های فرنچایز را معرفی و پایه و اساس دنباله‌های انقلابی آن را ایجاد کرد.

بهبود یافتن Devil May Cry
اشتباهات Devil May Cry

نقطه قوت Devil May Cry

بهبود یافتن Devil May Cry
نقطه قوت Devil May Cry

مشکلات Devil May Cry 2 تا حد زیادی نتیجه تاریخ پر دردسر آن بود. Capcom توسعه این عنوان را حتی قبل از انتشار اولین بازی آغاز کرد، به این معنی که Devil May Cry 2 باید توسط کارکنان کاملاً متفاوتی ساخته می‌شد.

یکی از اعضای اصلی این تیم جدید، Hideaki Itsuno بود که جایگزین کارگردان اصلی بازی شد و در هر ورودی بعدی در سری (به غیر از راه‌اندازی مجدد 2013) هدایت توسعه را بر عهده داشت. Devil May Cry 2 آنطور که Itsuno می‌خواست ظاهر نشد، اما با این وجود از بازی به عنوان نقطه شروعی برای مفاهیمی استفاده کرد که سری آینده را مشخص می‌کرد.

اشتباهات Devil May Cry

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بهبود یافتن Devil May Cry چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *