ببینید: آهنگ رضا پیشرو با صدای گلزار توسط هوش مصنوعی ساخته شد! +[ویدیو]

به تازگی ویدیوای از آهنگ رضا پیشرو با صدای گلزار که توسط هوش مصنوعی درست شده است، درحال چرخیدن و وایرال شدن در فضای مجازی است.

این بار هوش مصنوعی خود را به ساخت آهنگ رضا پیشرو با صدای محمدرضا گلزار اختصاص داده است. یکی از عجایب هوش مصنوعی این است که تشخیص درست و نادرست را بسیار دشوار می‌کند. در ادامه مطلب با خبر آهنگ رضا پیشرو محمدرضا گلزار همراه ما بمانید.

آهنگ رضا پیشرو با صدای گلزار

کلیپ آهنگ پیشرو با صدای گلزار

به گزارش منابع خبری:

ساخت آهنگ رضا پیشرو با صدای گلزار توسط هوش مصنوعی، یک ایده خلاقانه دیگر از این فناوری بی‌نظیر است که شاید حتی خود گلزار هم باور کند که این آهنگ را او خوانده است!

قبلاً هم هوش مصنوعی چندین بار به سلبریتی‌های ایرانی مراجعه کرده بود. مثلا در تجربه اول شاهد بودیم که هوش مصنوعی صدای مهستی را بر روی آهنگ شادمهر عقیلی قرار داد که ویدئو آن به یکی از فیلم‌های پربازدید در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. در ادامه، می‌توانید آهنگ پیشرو با صدای محمدرضا گلزار را مشاهده کنید.

ویدیو آهنگ پیشرو با صدای گلزار

آهنگ رضا پیشرو و محمدرضا گلزار

هوش مصنوعی یک قابلیت جالب دیگر دارد که می‌تواند بدون تشخیص قابلیت، صدای یک فرد را با صدای خواننده‌های دیگر جایگزین کند. همانند ویژگی تصویرسازی مدل‌های هوش مصنوعی مانند میدجورنی و DALL-E. در این مورد، صدای محمدرضا گلزار با استفاده از این تکنولوژی بر روی صدای رضا پیشرو قرار داده شده است که به نظر جالب می‌رسد.

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence یا AI) به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و الگوریتم‌های کامپیوتری اطلاق می‌شود که به کامپیوترها و سیستم‌ها امکان می‌دهد برخی از ویژگی‌های هوش مانند تصمیم‌گیری، یادگیری، استدلال و تشخیص الگو را تقلید کنند. هدف اصلی هوش مصنوعی، ایجاد ماشین‌هایی است که بتوانند به طور مستقل و هوشمندانه فعالیت کنند و وظایفی را بهتر از انسان‌ها انجام دهند.

روش‌های مختلفی برای تحقق هوش مصنوعی وجود دارد، از جمله یادگیری ماشینی، شبکه‌های عصبی مصنوعی، پردازش زبان طبیعی، داده‌کاوی و رباتیک. این تکنولوژی در حوزه‌های مختلفی مانند پزشکی، خودروهای خودران، تجارت الکترونیک، بازی‌های رایانه‌ای و هوشمندسازی خانه استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آهنگ رضا پیشرو با صدای گلزار  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *