10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول ؛ بهترین شرورها در دیزنی پلاس

فاز چهارم MCU پر از سریال‌های هیجان انگیز بود که شخصیت‌های شرور زیادی را معرفی کرد. در ادامه 10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول را معرفی می‌کنیم.

اغلب، آنچه ارزش یک داستان را بیشتر می‌کند به شرورها و انگیزه‌های آن‌ها برمی‌گردد. همه یک قهرمان‌ها را دوست دارند و می‌خواهند موفقیت آنها را ببینند، اما موفقیت آنها باید با غلبه بر یک دشمن چالش برانگیز به دست آید.

فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تعدادی از بهترین شخصیت‌های شرور را به نمایش گذاشته‌اند که تا به حال ژانر ابرقهرمانی را بهتر از قبل جلوه داده‌اند. خوشبختانه کیفیت آنتاگونیست‌ها به فیلم‌ها محدود نمی‌شود و با گسترش MCU به برنامه‌های تلویزیونی در شبکه دیزنی پلاس، افراد شرور بیشتری در کانون توجه قرار گرفته‌اند. در این مقاله از فیگار 10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی می‌کنیم.

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

شرورهای برتر در سریال های دیزنی پلاس مارول

شما می‌توانید فهرست 10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

یکی از برترین نکاتی که کیفیت یک فیلم ابرقهرمانی را بالا می‌برد، شرور داستان است. آنتاگونیست یک داستان، بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید می‌تواند روی یک فیلم تآثیر بگزارد و آن را بهتر و یا حتی بدتر کند. سریال‌های دنیای سینمایی مارول از توانسته‌اند از چندین ابرشرور بسیار خوب استفاده کنند که در ادامه به معرفی 10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

بهترین قسمت ها از سریال های مارول

ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول تا سال 2025

کینگ پین – هاکای

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

طرفداران از شنیدن خبر بازگشت وینسنت دون آفریو برای بازی مجدد در نقش ویلسون فیسک با نام مستعار کینگ پین در سریال هاکای خوشحال شدند. بازی او از این شخصیت در سریال دردویل نتفلیکس محبوبیت خیره‌کننده‌ای به دست آورد، بنابراین معرفی رسمی او به عنوان کینگ پین در MCU برای طرفداران در همه حالت‌ها لذت بخش بود.

اگرچه کینگ‌پین هیچ قدرت یا توانایی خاصی ندارد، اما وقتی وارد صحنه‌ای می‌شود، احساس ترس و قدرت واقعی را القا می‌کند. فرم عظیم کینگ پین، او را تبدیل به یک چهره با ابهت در اطرافش خواهد کرد و سپس صدای نرم و در عین حال خشن او، این مرد را بدون نیاز به هیچ قدرت فوق العاده‌ای تبدیل به یک هیولا می‌کند. کینگ پین یکی از برترین شرورها در سریال های دنیای سینمایی مارول می‌باشد.

7 تفاوت دردویل در سریال شی هالک و نتفلیکس

جان واکر – شاهین و سرباز زمستان

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

باور عمومی بر این است که هیچ‌کس نمی‌تواند جای کاپیتان آمریکا را پر کند، بنابراین وقتی استیو راجرز سپر را به دوست نزدیکش سم ویلسون در پایان فیلم انتقام جویان: پایان بازی سپرد، تماشاگران مشتاق بودند ببینند این کار چگونه انجام می‌شود. با این حال، علی‌رغم میل استیو، سپر به جان واکر، که توسط دولت برای پوشیدن ردای کاپیتان آمریکا انتخاب شده بود، می‌رسد.

جان واکر یک سرباز خوب است، اما بیشتر یک شرور خوب می‌باشد. علیرغم تمام عظمت‌هایش، او دقیقاً برعکس هر چیزی است که کاپیتان آمریکا از آن دفاع می‌کرد و نگرش هر وسیله‌ای را اتخاذ می‌کند که تماشاگران را فقط با تماشای عملکردهای او با سپر نمادین در کنارش خشمگین خواهد کرد. هر شخصیت شروری که واکنش‌های درونی را هم از سوی شخصیت‌های نمایش و هم از طرفداران به‌طور یکسان برانگیزد، از بقیه بالاتر است.

رتبه بندی بهترین سریال های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

کانگ – لوکی

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

در پایان سریال لوکی، مشخص می‌شود که هویت «او که باقی می‌ماند» کسی نیست جز ظالم سفر در زمان، کانگ فاتح. جاناتان میجرز نقش کانگ را بازی می‌کند و کاریزمای طبیعی او حالت دوست‌داشتنی را به این شخصیت می‌افزاید که هنگام تماشای او روی صفحه، درگیری در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

کانگ یک عروسک‌باز چیره دست است که می‌تواند رویدادها را در سراسر جهان چندگانه دستکاری کند تا از برنامه‌هایش به نحوی بهره‌مند شود که نیروهای خیر تا دیر نشده نمی‌توانند آینده را ببینند. ماهیت به ظاهر غیرقابل توقف کانگ فاتح، حسی عظیم از ترس، عذاب قریب الوقوع و ناامیدی محض ایجاد می‌کند. شروری که مظهر چنین ویژگی‌هایی است را فقط می‌توان به عنوان نیرویی از طبیعت دید که در صورت امکان قابل تحمل است، اما هرگز شکست نمی‌خورد.

بهترین نسخه های لوکی

اولتران – چه می‌شد اگر…

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
برترین شرورها در سریال های دنیای سینمایی مارول

اولتران قبلاً در دومین قسمت فیلم انتقام جویان نیرویی بود که می‌توان او را در نظر گرفت و برای نابودی او نهایتاً به قدرت ترکیبی انتقام‌جویان نیاز بود. با این حال، در سریال انیمیشنی چه می شد اگر…؟ اولترون موفق شد بدن ویژن را تصاحب کند و با فرم جدید تخریب ناشدنی خود، به جمع آوری سنگ‌های بی‌نهایت ادامه دهد و تانوس و ناظر را در این فرآیند می‌کشد.

طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند که اولتران چقدر قدرتمند است، زیرا با هر بازگشت از اشتباهات گذشته‌اش درس می‌گیرد و خود را وفق می‌دهد تا دوبار شکست نخورد. این نسخه اولتران نمونه‌ای از کیفیت‌های مشابه است، اما در مقیاس بسیار بزرگتر. قدرت او تنها با انگیزه او برای اجرای نقشه خود برای نابود کردن تمام زندگی انسان روی زمین مطابقت دارد.

بهترین کمیک‌ های What If

بارون زمو – شاهین و سرباز زمستان

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
بهترین شرورها در سریال های MCU

بارون زمو سرد و حسابگر اولین حضور خود در MCU را در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی انجام داد، جایی که از کلمات هیپنوتیزمی برای کنترل سرباز زمستان استفاده کرد و از او به عنوان یک عروسک برای گرفتن انتقام استفاده نمود. او در نهایت شکست خورد و زندانی شد، اما طرفداران دیر یا زود می‌دانستند که او دوباره ظاهر خواهد شد.

از لحظه‌ای که سم و باکی زمو را از زندان در سریال شاهین و سرباز زمستان آزاد کردند، او تلاش می‌کرد تا تمام تلاش خود را برای حفظ آزادی خود به دور از دو قهرمان انجام دهد. چیزی که بارون زمو از نظر قدرت بدنی فاقد آن است، اما با قدرت فکری آن را جبران می‌کند، زیرا دائماً سم و باکی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. مخاطبان یک شرور باهوش را دوست دارند که می‌تواند صحنه را به دست بگیرد و هر قطعه را به نفع خود دستکاری کند، در حالی که در کمین لحظه‌ای عالی برای ضربه زدن هستند.

بهترین کمیک های سرباز زمستان

گراویک – تهاجم مخفی

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

گراویک، رهبر تهاجم و شورش اسکرول‌ها علیه نیک فیوری و تالوس، اولین حضور خود را در MCU در سریال تهاجم مخفی انجام داد. گراویک و دیگر اسکرول‌های تحت رهبری او از انتظار برای فیوری و تالوس خسته شده‌اند تا با یافتن خانه‌ای جدید برای آنها به پایان معامله برسند و تصمیم بگیرند که امور را به دست خود بگیرند.

قابلیت‌های اسکرول‌ها در MCU از قبل به خوبی درک شده‌اند، بنابراین وقتی گراویک با قدرت‌های قهرمانان دیگر به صحنه می‌آید، شوک واقعی هم برای مخاطبان و هم برای قهرمانان داستان است. محدودیت‌های توانایی‌های گراویک غیرقابل پیش‌بینی است و شروری که به طور مداوم عنصر غافلگیری را در کنار خود دارد، می‌تواند از هر زاویه‌ای به سمت قهرمانان بیاید و به شدت خطرناک ظاهر شود.

مسخره ترین شخصیت های مارول

دکتر استرنج شیطانی – چه می‌شد اگر…

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
شرورهای برتر در سریال های دیزنی پلاس مارول

قسمت چهارم سریال چه میشد اگر…؟ با عنوان «چه می‌شد… اگر دکتر استرنج به جای دستانش قلبش را از دست می‌داد» منشأ تسلط استیون استرنج بر هنرهای عرفانی را با چرخشی قابل توجه بازگو می‌کند. عشق زندگی او، کریستین، می‌میرد و به تماشاگران نشان داده می‌شود که دکتر استرنج پس از مرگ او به جنون می‌رسد.

طرفداران بیش از یک شرور قدرتمند یا باهوش، آنتاگونیستی را دوست دارند که بتوانند در سطح شخصی با آن ارتباط برقرار کنند. سقوط دکتر استرنج به دلیل از دست دادن کریستین موضوعی است که هرکسی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند، زیرا همه به نوعی متوجه احساسات او هستند. شروری که احساس می‌کند انسان است، احساس واقعی بودن می‌کند و در نتیجه اعمالش را حتی تاثیرگذارتر خواهد کرد.

12 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند

کارلی مورگنتا – شاهین و سرباز زمستان

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

رهبر گروه فلگ اسمشرها، کارلی مورگنتاو در سریال شاهین و سرباز زمستان ظاهر شد. کارلی و گروهش که دارای استحکام و دوام بیشتری هستند، برای خود و دیگر قربانیان آواره بشکن تانوس پاسخ می‌دهند. مخاطبان شورش را دوست دارند، به خصوص کسی که برای هدفی می‌جنگد که می‌توانند بر آن تاکید کنند و با آن ارتباط برقرار نمایند.

مبارزه کارلی، مبارزه با ظلم و غفلت حکومت در برابر فاجعه است. او و پرچم‌شکن‌هایش روش‌های مشکوکی برای برخورد دارند، اما شروری که انگیزه‌هایش مبتنی بر حس درست‌کاری است، همیشه بهتر عمل می‌کند. کارلی مورگنتا یکی از بهترین شرورها در سریال های MCU می‌باشد.

قوی ترین شخصیت های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول

آرتور هارو – شوالیه ماه

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

آرتور هارو با بازی ایتان هاوک، اولین حضور خود را در MCU در سریال شوالیه ماه انجام داد و ثابت کرد که دشمنی سرسخت برای افرادی مانند مارک اسپکتور است. هارو زمانی آواتار خانشو بود، اما پس از اینکه مورد لطف قرار نگرفت، خود را وقف آمیت روح‌خوار کرد و به جای آن قضاوت او را در مورد جهان، مناسب دید.

دوست نداشتن شروری مانند آرتور هارو سخت است. غالباً رهبران فرقه با افرادی ارتباط دارند که ممکن است تمام اعتقاد خود را در مورد آنها نداشته باشند، اما آرتور دقیقاً می‌داند که در هر مرحله از راه چه می‌کند. این شرور با چنین سرسختی و انگیزه تزلزل ناپذیر کسی است که به راحتی توسط همسالانش، از جمله طرفدارانی که او را به عنوان آرامش قبل از طوفان اجتناب ناپذیر می‌بینند، فوق العاده می‌شود. آرتور هارو جزو شرورهای برتر در سریال های دیزنی پلاس مارول قرار می‌گیرد.

نقد سریال Moon Knight

آگاتا هارکنس – واندا ویژن

10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول
10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول

طرفدارانی که به دنبال مهارت نفوذ یک شرور هستند، نیازی به نگاهی فراتر از آگاتا هارکنس، آنتاگونیست غافلگیرکننده سریال واندا ویژن ندارند. آگاتا نقش همسایه را تا اواسط نمایش برعهده گرفت تا زمانی که مشخص شد که او در تمام مدت کنترل وقایع را در تلاش برای از بین بردن واندا و ربودن قدرت‌های او داشته است.

آشکار شدن شخصیت شرور آگاتا برای مخاطبان در همه جا غافلگیر کننده بود، اما بینندگان احتمالاً متوجه شده‌اند که چیز عجیبی در مورد همسایه بسیار دوستانه وجود دارد. وقتی صحبت از جادو در MCU به میان می‌آید، توانایی‌های آگاتا که در واندا ویژن به نمایش گذاشته شد، با غلبه بر واندا، توانایی‌های او را بر علیه او تبدیل کرد. علیرغم وضعیت فعلی و حافظه‌اش، این تبهکار همچنان یکی از افراد مورد بحث است و انتظار برای بازگشت او زیاد خواهد بود.

قدرتمندترین جادوگران در دنیای سینمایی مارول

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شرور برتر در سریال های دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *