اعتراف جالب اکبر عبدی ؛ 25 سال تریاک مصرف می‌کردم! +[فیلم]

فیلمی از اعتراف جالب اکبر عبدی در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. او در یک گفت‌وگویی اعتراف کرد که به مدت ۲۵ سال به تریاک اعتیاد داشته است.

اکبر عبدی آقاباقر در سال ۱۳۳۹ در شهر اردبیل به دنیا آمد و به عنوان یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران شناخته می‌شود، او توانسته است نشان درجه یک فرهنگ و هنر را به دست آورد. در ادامه مطلب با خبر اکبر عبدی تریاک همراه ما بمانید.

فیلمی از اعتراف جالب اکبر عبدی

اکبر عبدی مصرف تریاک

به گزارش منابع خبری:

اکبر عبدی اعلام کرد که به مدت ۲۵ سال به مواد مخدر اعتیاد داشته است و همچنین به مدت ۱۵ سال به سیگار اعتیاد داشته است.

پس از پیوند کلیه، او توانسته است به مدت ۵ سال از اعتیاد دست بکشد و به طور کامل پاک شود. او همچنین به افرادی که با بیماری اعتیاد مبارزه می‌کنند، توصیه کرد که آنها را به ترک مواد مخدر و رهایی از آن تشویق کنند. کبر عبدی فارغ‌التحصیل مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما است و پس از اخذ دیپلم در سال ۱۳۵۸، فعالیت‌های خود را به صورت آماتوری آغاز کرد و از سال ۱۳۶۰ وارد دنیای تلویزیون شد.

اعتیاد اکبر عبدی

اعتراف اکبر عبدی به اعتیادش

اکبر عبدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در سال ۱۳۳۹ در شهر اردبیل به دنیا آمد. او به عنوان یکی از بازیگران پیشکسوت در عرصه هنر و فرهنگ ایران شناخته می‌شود. اکبر عبدی فارغ‌التحصیل مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما است و پس از اخذ دیپلم در سال ۱۳۵۸، به فعالیت هنری خود پرداخت.

او فعالیت خود را به صورت آماتوری پس از اخذ دیپلم آغاز کرد و از سال ۱۳۶۰ وارد دنیای تلویزیون شد. اکبر عبدی با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های متعدد، توانسته است جایگاهی برجسته در عرصه هنر و تلویزیون ایران برای خود ایجاد کند. او دو بار به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین نقش دوم مرد در جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های “مادر” و “خوابم میاد” جایزه سیمرغ بلورین را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت فصل دوم مسابقه صداتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *