تریلر رسمی لایو اکشن بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد !

جدیدترین ورژن بازی مورتال کمبت به زودی منتشر می‌شود و اخیراً تریلر رسمی لایو اکشن بازی Mortal Kombat 1 به انتشار رسید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

با نزدیک شدن به انتشار بازی Mortal Kombat 1، استودیوهای NetherRealm و Warner Bros. Games یک تریلر لایو اکشن و پرهیجان را برای این بازی منتشر کرده‌اند. دیوید باتیستا، بازیگر مشهور و کشتی‌گیر سابق، در این تریلر با عنوان “It’s In Our Blood” به ایفای نقش می‌پردازد که در یوتوب به اشتراک گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

تیزر معرفی شخصیت های مورتال کمبت 1 + تریلر اصلی و تاریخ عرضه

بهترین شخصیت های بازی Mortal Kombat

تریلر رسمی لایو اکشن بازی Mortal Kombat 1

تریلر لایو اکشن بازی مورتال کمبت 1

این تریلر جدید یک احساس متفاوت را به ارمغان می‌آورد و با استفاده از باتیستا به عنوان سفیر بازی، او راهبری شهروندانی را که ندای Mortal Kombat را می‌شنوند، را بر عهده دارد و از طریق یک سخنرانی الهام بخش آن‌ها را به خود جذب می‌کند.

تریلر جدید و لایو اکشن Mortal Kombat 1

در ادامه می‌توانید تریلر جدید و لایو اکشن Mortal Kombat 1 را مشاهده کنید:

تریلر لایو اکشن بازی مورتال کمبت 1

تریلر با نمایش صحنه‌ای که باتیستا به آرامی با یک میز کتاب در کتابخانه راه می‌رود، آغاز می‌شود. سپس علاقه‌اش به مورتال کمت به مراحل پیشروی می‌رسد و در خیابان‌ها منتشر می‌شود. سخنرانی باتیستا با هماهنگی با جو و احساس Mortal Kombat 1، افراد منتخب را از خیابان به سمت خود جمع می‌کند و مورتال کمبت را فریاد می‌زند و سپس با استفاده از جادویی مرموز، لوگوی بازی را روی یک پنجره نقش‌برجسته می‌کند.

این امر به تبلیغی مشابه تبلیغات Mortal Monday از انتشار اولین بازی Mortal Kombat بازمی‌گردد، زیرا باتیستا از شهروندان خواسته است برای دوره جدیدی، نماد بازنوآری MK1، آماده شوند. تریلر، طرفداران را پیرامون بازی جمع می‌کند و سپس به طور ناگهانی به صحنه‌های داخل بازی تبدیل می‌شود در حالی که یک موسیقی متعارف شنیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *