استقبال چینی ها از اوپنهایمر با فروش باورنکردنی در 5 روز! +[جزئیات]

استقبال چینی ها از اوپنهایمر بی نظیر بود. فیلم سینمایی اوپنهایمر در مدت پنج روز در کشور چین با فروش ۳۰ میلیون دلاری در صدر باکس آفیس قرار گرفت.

این فیلم، باکس آفیس خود را از روز چهارشنبه آغاز کرد و در این مدت ۳۵ هزار پرده در ۱۱ هزار سالن در چین به نمایش درآمد. در ادامه مطلب با خبر اکران اوپنهایمر در چین همراه ما بمانید.

استقبال چینی ها از اوپنهایمر

استقبال چینی ها از فیلم سینمایی اوپنهایمر

به گزارش منابع خبری:

شرکت یونیورسال ادعا کرده است که “اوپنهایمر” سومین افتتاحیه بزرگ هالیوودی سال را پس از فیلم‌های “سریع ایکس” و “ترنسفورمرز ظهور هیولاها” داشته است.

این همچنین دومین افتتاحیه بزرگ برای یک فیلم از کریستوفر نولان در بازار چین است و پس از “بین ستاره‌ای” قرار می‌گیرد. این استقبال قوی در حالی رخ داده که علاقه مخاطبان چینی به فیلم‌های هالیوودی از دوران کووید و پس از آن به شدت کاهش یافته بود.

برخی از منتقدان مشکلاتی مانند طولانی بودن فیلم، شخصیت اصلی ناشناخته و دشواری موضوع را برای بازار چین ارزیابی کرده بودند. هرچند، امتیازی که بینندگان به فیلم داده‌اند نشان می‌دهد که از آن راضی هستند.

فیلم سینمایی اوپنهایمر در چین

استقبال چینی ها از اوپنهایمر
استقبال چینی ها از اوپنهایمر

رکورد فیلم سینمایی اوپنهایمر در چین

فیلم در بلیت Taopiapiao با امتیاز ۹.۶ از ۱۰ رتبه بندی شده است و در پلتفرم رقیب “مائویان” نیز امتیاز ۹.۵ را کسب کرده است. همچنین در وب‌سایت “دوبان” امتیاز ۸.۹ را به دست آورده است. مائویان پیش‌بینی کرده است که “اوپنهایمر” در طول مدت اکران خود در چین به فروش ۴۵۱ میلیون یوان (۶۲ میلیون دلار) برسد. باکس آفیس چین در ماه آگوست ۱.۱ میلیارد دلار (۷.۸ میلیارد یوان) فروش داشت، که ۱۱ درصد کمتر از آگوست ۲۰۱۹ بود.

بازار چین به طور کامل در اختیار فیلم‌های چینی باقی مانده بوده و ۸۴ درصد از سهم بازار را این فیلم‌ها در اختیار دارند. در مجموع، سهم فیلم‌های خارجی ۱۶ درصد است. همچنین در باکس آفیس کره، “اوپنهایمر” برای سومین هفته متوالی در صدر فروش قرار گرفته و در ۱۹ روز ۲۲.۴ میلیون دلار فروش کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *