ببینید: تغییرات عجیب بازیگران فیلم تنها در خانه در گذر زمان +فیلم

تغییرات بازیگران فیلم تنها در خانه در یک ویدیو منتشر شده است. با گذشت سه دهه از اکران فیلم سینمایی تنها در خانه، همه ستارگان این فیلم محبوب بزرگ شده‌اند.

در این مطلب، به وضعیت فعلی و تغییرات بازیگران این سریال جذاب در گذر زمان می‌پردازیم. در ادامه با خبر تغییرات بازیگران فیلم سینمایی تنها در خانه همراه ما بمانید.

تغییرات بازیگران فیلم تنها در خانه

عکس جدید بازیگران فیلم تنها در خانه

به گزارش منابع خبری:

مکالی کالکین بازیگر شخصیت اصلی این فیلم بود که ۲۸ سال پیش به شهرت زیادی رسید و از زمان شرلی تمپل، موفق‌ترین بازیگر کودک لقب گرفت. قسمت اول و دوم این فیلم، مکالی را به یک نام محبوب تبدیل کرد.

این بازیگر که اکنون ۴۰ ساله است، در دوران جوانی خود مشکلاتی داشته است. در سال ۱۹۹۴ و در سن ۱۴ سالگی، او از پدر و مادرش جدا شد و در سال ۲۰۰۴ به دلیل همراه داشتن مواد مخدر دستگیر شد. در اواخر سال ۲۰۱۰ نیز شایعه اعتیاد او به هروئین منتشر شده بود. او در مصاحبه‌اش با گاردین استفاده از مواد مخدر را تکذیب نکرد. پس از خارج شدن از کانون توجه‌ها، مکالی به سینما بازگشت و جدیدترین فیلم او نیز در سال گذشته اکران شد.

عکس جدید مکالی کالکین بازیگر تنها در خانه

چهره جدید بازیگان فیلم تنها در خانه

کاترین اوهارا نقش مادر ناامید و نگران کوین را در فیلم “تن‌ها در خانه” بازی کرد و پس از آن هم نقش‌های زیادی به عنوان مادر ایفا کرد. این بازیگر که اکنون ۶۶ ساله است، در امسال نخستین جایزه امی خود را دریافت کرد. دنیل استرن و جو پشی در این فیلم نقش دزدان خشنی را داشتند که همیشه برای سرقت از خانه مک کالیستر مشغول بودند.

اما در نهایت به دست کوین کوچک به سزای عملشان رسیدند. جو پشی در سال ۱۹۹۱ برای بازی در نقش گانگستر فیلم “رفقای خوب” جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را دریافت کرد. همچنین او برای فیلم سینمایی “مرد ایرلندی” اثر اسکورسیزی نیز نامزد این جایزه شد.

برادر بزرگتر کوین، که دوین راتری بازیگر آن بود، اکنون ۴۳ ساله است و حرفه بازیگری را پیش گرفته است. بازیگر این نقش برادر مکالی کلین در دنیای واقعی، کارن کالکین نام دارد. او در فیلم نقش پسر عموی وی را ایفا کرد. این بازیگر که اکنون ۳۸ ساله است، بازیگری را ادامه داده و در سال ۲۰۰۲ نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تغییرات بازیگران فیلم تنها در خانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *