فیلم سینمایی بی رویا به کالیفرنیا می‌رود! +[جزئیات]

فیلم سینمایی بی‌رویا در کالیفرنیا پخش می‌شود. بی رویا در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی “نیوپورت بیچ” در کالیفرنیا نمایش داده خواهد شد.

این جشنواره که از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اکتبر (۲۰ تا ۲۷ مهر) برگزار می‌شود، در کل ۹۱ فیلم از ۱۹ کشور جهان را به نمایش خواهد گذاشت، که شامل ۱۴ نمایش اول جهانی نیز می‌شود. در ادامه مطلب با خبر فیلم سینمایی بی رویا در جشنواره نیوپورت بیچ همراه ما بمانید.

فیلم سینمایی بی‌رویا در کالیفرنیا

اکران فیلم بی رویا در کالیفرنیا

به گزارش منابع خبری:

علاوه بر “بی‌رویا”، فیلم‌های دیگری نیز در این جشنواره به نمایش در خواهند آمد، از جمله “می دسامبر” با بازی ناتالی پورتمن و جولین مور، “نیاد” با حضور آنت بنینگ و جودی فاستر، “راستین” با نقش‌آفرینی کولمن دومینگو و “ناخن‌های انگشت” با بازی ریز احمد و جسی باکلی. “بی‌رویا” داستان زوج جوانی به نام رؤیا و بابک را روایت می‌کند که قصد مهاجرت از ایران را دارند.

همچنین، حضور دختری بی‌نام و نشان در زندگی آن‌ها باعث اتفاقات عجیبی می‌شود و هویت رؤیا تحت تأثیر قرار می‌گیرد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز نمایش داده شده و سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش اول زن به طناز طباطبایی اهدا شد. “بی‌رویا” نخستین فیلم بلند آرین وزیردفتری است و تهیه‌کنندگی آن توسط هومن سیدی و سعید سعیدی انجام شده است. بازیگران این فیلم شامل طناز طباطبایی، صابر ابر، شادی کرم رودی، فرانک کلانتر و رضا داوودنژاد هستند.

فیلم بی رویا در کالیفرنیا آمریکا

فیلم سینمایی بی‌رویا در کالیفرنیا
فیلم سینمایی بی‌رویا در کالیفرنیا

فیلم سینمایی بی رویا در جشنواره کالیفرنیا

“بی رویا” یک فیلم ایرانی است که در سال 1399 (2020) توسط بهروز شعیبی به عنوان کارگردان ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام و اجتماعی قرار دارد و بازیگرانی مانند پژمان بازغی، مهناز افشار، حسین مهدوی و مهناز افشار در آن حضور دارند.

داستان فیلم “بی رویا” درباره یک زن به نام رویا است که در زندگی روزمره خود با مشکلاتی روبرو می شود. او با مشکلات مالی، خانوادگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می کند و تلاش می کند تا به رویاهایش برسد. اما در مسیرش با موانعی مواجه می شود که او را به سمت تصمیم های دشوار می کشاند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم سینمایی بی‌رویا در کالیفرنیا  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *