معرفی سریال ترکی فداکار Fedakar ؛ داستان، بیوگرافی و زمان پخش از 4turk

“فداکار” یک سریال ترکی است که داستان آن درباره دو شخصیت به نام‌های تاریک و الیف می‌باشد. در ادامه با معرفی سریال ترکی فداکار با فیگار همراه باشید…

سریال ترکی فداکار با داستان هیجان انگیزی است که تبدیل انتقام به عشق را روایت می‌کند. داستان جذاب “فداکار” که زندگی الیف و تاریک را دنبال می‌کند، با داستان هیجانی و جذاب خود به نمایش بینندگان در می آید.

شرکت تولیدی سریال ترکی فداکار شرکت “Süreç Film” است. مهمت اویار مجموعه تلویزیونی فداکار را می نویسد. اوزگور پاک کارگردانی این سریال را برعهده دارد و همچنین بیرکِی ولی، آیبوکه ییلماز، دوغاچ مریچلیلر، مهربان ار و قهرمان سیوری نقش‌های اصلی سریال ترکی فداکار را به عهده دارند.

ژانر سریال Fedakar ازنوع عاشقانه و درام است. این سریال با 50 قسمت استارت زده که مدت زمان پخش قسمت های سریال ترکی فداکار به 80 دقیقه می‌رسد. همچنین زمان پخش سریال ترکی فداکار از شبکه 4turk ساعت 21:00 است.

معرفی و داستان سریال ترکی فداکار

معرفی سریال ترکی فداکار
سریال ترکی فداکار, معرفی سریال ترکی فداکار

سریال Fedakar

“فداکار” یک سریال ترکی است که داستان آن درباره دو شخصیت به نام‌های تاریک و الیف می‌باشد. خلاصه سریال ترکی فداکار به این صورت است که تاریک، وارث یک شرکت بزرگ است که تصمیم می‌گیرد انتقام برادرش را از قاتلش بگیرد. اما الیف، که در سنین جوانی مادرش را از دست داده و مسئولیت نگهداری از خواهر و برادرهایش را بر عهده دارد، نمی‌تواند با این واقعیت کنار بیاید که تنها چیزی که باید به آن پایبند باشد، قاتل است. زمانی که خواهر کوچکتر الیف ناپدید می‌شود، تاریک ادعا می‌کند که سیفر، خواهر بزرگتر الیف، قاتل است و این ادعا باعث ویرانی الیف می‌شود. تاریک الیف را ربوده و برای پیدا کردن سیفر نقشه‌ای راه‌اندازی می‌کند. در طول سریال، الیف و تاریک درگیر روابط پیچیده عاشقانه و ماجراجویی می‌شوند. الیف سعی می‌کند حقیقت را کشف کند و از این شبکه تاریکی که او را درگیر کرده است، خلاص شود. اما عشقش به تاریک و وفاداری به خانواده او ممکن است هرگز این مسیر را برایش آسان نکند.

تعداد قسمت های سریال ترکی فداکار 50 قسمت است که در هر قسمت این سریال داستانی پر هیجان و عاشقانه ای برای مخاطب ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: جدول پخش شبکه های جم تی وی و بهترین سریال های ترکی جم + هندی و کره‌ای

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی فداکار

معرفی سریال ترکی فداکار
ژانر سریال ترکی فداکار

ییت اسر، کهرمان سیوری، اوزگور یلالدی، جیهانگیر کوسه، دوغاچ مریچلیلر، ادا کاراگدیک، اژدر اوزکارسلیگیل، السا دمیرجان، گونش ابرار، امک بیوکچلیک از دیگر هنرپیشه های سریال ترکی فداکار می باشند.

برکای ولی در نقش تاریک در سریال ترکی فداکار

معرفی سریال ترکی فداکار
تعداد قسمت های سریال ترکی فداکار

برکای ولی، بازیگر خوش تیپ ترکی، در تاریخ 1 جولای 1993 در آنکارا متولد شد. پس از اتمام تحصیلات در رشته تئاتر در دانشگاه هاجت تپه آنکارا، در نمایش‌های مختلف تئاتر نقش آفرینی کرد. برکای ولی با فیلم‌هایی همچون “مرا رها نکن” (2018)، “فداکار” (2023) و “هفت ن دوز” (2017) شناخته شده است. او در سریال ترکی “فداکار” نقش تاریک را بازی می‌کند. علاوه بر این، به دلیل مبتلا بودن به بیماری سرطان، او با چالش‌هایی روبرو است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین سریال های 2023 ترکیه + [سریال‌های تلویزیونی و دیجیتالی]

ایبوکه ییلماز در نقش الیف در سریال ترکی فداکار

معرفی سریال ترکی فداکار
زمان پخش سریال ترکی فداکار

آیبوکه ییلماز، بازیگر، مدل و بازیگر تئاتر ترکیه‌ای است که در سال 1993 در شهر سامسون به دنیا آمد. او اولین تجربه بازیگری تلویزیونی خود را در سریال “Kırmızı Oda” به عنوان بازیگر مهمان داشت. بازیگری آیبوکه ییلماز در فیلم‌های “Fedakar” (2023) و “Aydilge: Ask for Beginners” (2018) شناخته شده است. در سریال ترکی “فداکار”، او نقش الیف را بازی کرده است.

اژدر اوزکار سیگیل در نقش سیفر در سریال ترکی فداکار

معرفی سریال ترکی فداکار
معرفی سریال ترکی فداکار

Ejder Özkarsligil، یکی از بازیگران سریال ترکیه‌ای “فداکار” است. وی در نقش سیفر در این سریال حضور دارد. او با بازی در سه فیلم به نام‌های “Adak” (2019)، “Fedakar” (2023) و “Savasci” (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی مدرسه ای 2023 و تمام دوران + [تینیجری و دانشگاهی]

 بررسی سریال Fedakar

معرفی سریال ترکی فداکار
معرفی سریال ترکی فداکار, نقد سریال ترکی فداکار

برای نقد سریال Fedakar باید بگوییم که سریال “فداکار” یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های ترکیه است که روی آنتن رفت. این سریال ژانر درام و عاشقانه دارد و با داستان هیجان انگیزی که تبدیل انتقام به عشق را روایت می‌کند، مخاطبان را به خود جذب می‌کند.

یکی از نقاط قوت سریال فداکار، بازیگری قوی و قابل توجه بازیگران آن است. علاوه بر بازیگران معروفی مانند اوزگور یلالدی، جیهانگیر کوسه، دوغاچ مریچلیلر، ادا کاراگدیک نیز در این سریال حضور دارند و با بازی خوب خود، توانسته‌اند نقش‌های خود را به خوبی اجرا کنند. در سریال فداکار، داستان‌نویسی به خوبی پیش رفته است و روایتی پرجذاب و پرهیجان دارد. دکوراسیون و صحنه‌های سریال با کیفیت بالا و جزئیات دقیق طراحی شده‌اند.

البته در این میان، داستان کشیده و طولانی شدن سریال ممکن است برخی از تماشاگران را خسته کند. همچنین، برخی از توسعه و روند روابط عاشقانه در سریال ممکن است به نظر برخی از تماشاگران غیر واقعی و غیر قابل ارتباط بیاید.

نمرات سریال ترکی فداکار با نقاط قوت این سریال مثل بازیگران هنرمند و داستان جذاب این سریال بالا است. همچنین کیفیت صحنه ها و دکور های صحنه نیز باعث بالا رفتن مخاطبان و سطح نمرات این سریال می شود.

جمع بندی

معرفی سریال ترکی فداکار

سریال ترکی فداکار از جمله سریال های محبوب ترکی می باشد که برای کسانی که به سریال های عاشقانه و داستان های درام علاقه دارند، گزینه مناسبی میباشد. بررسی سریال Fedakar نشان می دهد که این سریال یکی از بهترین و پر بازدیدترین سریال های ترکی است. نمرات سریال ترکی فداکار در نوع خود خیلی خوب بودند که این سریال برای بار دوم از شبکه 4turk پخش می‌شود. برای دانلود سریال Fedakar با فیگار همراه باشید…

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی سریال ترکی فداکار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *