شکستن دست بازیگر زن مشهور در جریان یک سرقت! +[جزئیات]

شکستن دست لاله صبوری خبری بود که امروز به شدت ترند شد. علت شکستن دست لاله صبوری از ناحیه مچ، سرقت از این بازیگر عنوان شده است.

بازیگر سینما و تلویزیون، لاله صبوری، در روزهای گذشته از یک سرقت خشن خبر داد، که باعث شد او به بیمارستان مراجعه کند. این سرقت باعث شکستگی مچ دست او شده بود و لاله صبوری برای درمان این مصدومیت، به بیمارستان مراجعه کرد. در ادامه مطلب با خبر سرقت از لاله صبوری همراه ما بمانید.

شکستن دست لاله صبوری

شکستن مچ لاله صبوری

به گزارش منابع خبری:

اکنون لاله صبوری با انتشار ویدیویی اعلام کرد که از بیمارستان مرخص شده است و در حال حاضر با گچ و آتل بهبودی می‌یابد.

لاله صبوری، بازیگر سینما و تلویزیون، در سال ۱۹۷۱ در تهران به دنیا آمد. وی دارای تحصیلات عالی در رشته مهندسی شیمی است و در حوزه بازیگری فعالیت می‌کند. لاله صبوری در سال‌های ابتدایی خود در تئاتر فعالیت کرد و سپس وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. او در طول دوران حرفه‌ای خود در بیش از ۵۰ فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است. بازیگری لاله صبوری در سینما با فیلم “بهارستان” به کارگردانی صادق بخت وطنی آغاز شد.

سرقت لاله صبوری

شکستن دست لاله صبوری
شکستن دست لاله صبوری

لاله صبوری در بیمارستان

از جمله فیلم‌های برجسته او می‌توان به “زیر پل طلا”، “امیرکبیر”، “مردی که همه را می‌شناخت” و “برادرم خسرو” اشاره کرد. وی همچنین در تلویزیون نیز در سریال‌های موفقی مانند “طنز آمیز”، “بهمن و بهار” و “مهمان‌ناز” حضور داشته است. در طول دوران حرفه‌ای خود، لاله صبوری به دلیل بازیگری استعداد بالا و توانایی در ایفای نقش‌های متنوع، توانست محبوبیت بسیاری را در بین مخاطبان خود کسب کند.

در روزهای گذشته، لاله صبوری خبر از یک سرقت خشن داد که باعث شد او راهی بیمارستان شود و مچ دستش جراحی شود. اما پس از مدتی، خبر مرخص شدنش از بیمارستان را با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از خود با گچ و آتل، به طرفدارانش داد. لاله صبوری با استعداد و شخصیت قوی خود، همچنان در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از صدایاران برجسته سینما و تلویزیون ایران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شکستن دست لاله صبوری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *