ببینید: ظاهر جدید فریبا جدیکار بازیگر سریال راز بقا شوکه تان می‌کند! +[عکس]

عکس ظاهر جدید فریبا جدیکار بازیگر راز بقا در شبکه های اجتماعی درحال وایرال شدن است. بازیگر سریال راز بقا عکس جدیدی از خود منتشر کرد.

فریبا جدیکار بازیگر 64 ساله سینما و تلویزیون ایران، به تازگی عکسی جدید از خود منتشر کرده است که باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید فریبا جدیکار همراه ما بمانید.

ظاهر جدید فریبا جدیکار

تیپ جدید فریبا جدیکار

فریبا جدیکار، علاقه‌مندی اصلی‌اش بیشتر به عروسک‌گردانی بوده و کمتر به بازیگری مشغول شده است. او از سن ۱۵ سالگی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کرده و از سال ۱۳۵۵ در دوره‌های آن شرکت نموده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس فریبا جدیکار را مشاهده کنید.

ظاهر جدید فریبا جدیکار
کشف حجاب فریبا جدیکار

بیوگرافی فریبا جدیکار

فریبا جدیکار، بازیگری است که در سال ۱۳۳۸ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل مقطع دیپلم است و قبل از انقلاب ایران، شروع به یادگیری هنرهای نمایشی کرد. با عروسک‌گردانی وارد دنیای هنر شد و با بازیگری به شهرت دست یافت. فریبا جدیکار در حال حاضر دو فرزند دارد.

در سال ۱۳۵۳، وقتی فریبا ۱۵ ساله بود، به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیوست و از سال ۱۳۵۵، در سن ۱۷ سالگی، شروع به شرکت در دوره‌های هنری کرد. در سال ۱۳۵۸، پس از انقلاب ایران، در نمایش “چشم در برابر چشم” به کارگردانی کامبیز مفخم، تجربهٔ نخستین خود را به عنوان عروسک‌گردان به دست آورد و در سال ۱۳۶۷، با فیلم “شاخه‌های بید” به عنوان بازیگر، برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ظاهر جدید فریبا جدیکار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *