بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی ؛ زندگی خصوصی، شایعات و حقایق پنهان

محسن میری و روناک یونسی که در سال 1391 ازدواج کرده بودند، طلاق گرفتند! با بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی همراه فیگار بمانید.

محسن میری کیست ؟ محسن میری بازیگر و مدل ایرانی در تهران به دنیا آمد. او متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۴ است و یکی از پیشگامان صنعت مدلینگ در ایران به شمار می‌رود و تاکنون با برندهای معتبر بسیاری همکاری داشته است. تایید جدایی روناک یونسی و محسن میری یکی از خبرهای پر سر و صدای این روزها بود.

محسن میری ابتدا با فعالیت در حوزه تناسب اندام و سپس مدلینگ، مشغول به کار شد. او برای مدتی بازیگری را تجربه کرد، اما در حال حاضر به عنوان یک مربی فیتنس فعال در داخل و خارج از ایران مشغول به فعالیت است. در ادامه با با بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی همراه فیگار بمانید.

زندگی نامه محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

محسن میری و روناک یونسی ، سال ۹۰ در سریال “سقوط آزاد” به کارگردانی علیرضا امینی با یکدیگر آشنا شدند. آنها در سال ۱۳۹۱ ازدواج کردند و دو پسر به نام‌های مهرسام و مهراز دارند. محسن میری با ۶ سال تفاوت سنی، جوان‌تر از همسرش روناک یونسی است. روناک یونسی لیسانس رشته طراحی صنعتی و دیپلم در گرافیک و فوق دیپلم عکاسی است. او در حال حاضر در کشور کانادا زندگی می‌کند و به عنوان ورزشکار و مربی حرفه‌ای فعالیت می‌کند. در ادامه با با بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی همراه فیگار بمانید.

اطلاعات شخصی محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

  • نام: محسن میری
  • تاریخ تولد محسن میری: ۲۰ آبان ۱۳۶۴
  • محل تولد محسن میری: تهران
  • سن محسن میری: 38
  • قد محسن میری: 182
  • وضعیت تاهل محسن میری: همسر سابق روناک یونسی
  • صفحه اینستاگرام محسن میری: mohsenmirii

زندگی خصوصی محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

همسر محسن میری ، روناک یونسی بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران است که بعد از خروجشان از ایران با حواشی زیادی روبه‌رو شدند. محسن میری متولد 1364 و روناک یونسی متولد 1359 است.

آنها در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ از کشور خارج شده و به کشور کانادا مهاجرت کردند. متأسفانه، بعد از گذشت ۱۲ سال ازدواج و با وجود داشتن دو فرزند، آنها از یکدیگر جدا شدند. روناک یونسی در ابتدا تمام عکس‌های مشترک خود با همسرش، محسن میری، را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد. سپس محسن میری نیز تقریباً تمام عکس‌های مشترکشان را از صفحه شخصی خود حذف کرد تا به طور ضمنی خبر جدایی این زوج تأیید شود. در ادامه با با بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی همراه فیگار بمانید.

زندگی شغلی محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

محسن میری فعالیت اصلی خود را در عرصه مدلینگ دارد. او در ابتدا با تمرین و تناسب اندام به این حرفه وارد شد و سپس وارد عرصه مربیگری فیتنس شد. او یکی از مدل‌های مشهور ایرانی است و با برندهای مختلفی همکاری داشته است.

محسن میری در صفحه اینستاگرامش از رسیدن به تناسب اندام دلخواه افراد عکس می‌گذارد و با آموزش‌ها و برنامه‌ای که ارائه می‌کند افراد را به وزن دلخواه و تناسب اندام می‌رساند. در ادامه با با بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی همراه فیگار بمانید.

فیلم های محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

متاسفانه فیلم‌هایی از محسن میری یافت نمی‌شود. اما طبق صحبت‌های روناک یونسی، نحوه آشنایی این زوج در سریال “سقوط آزاد” به کارگردانی علیرضا امینی با یکدیگر آشنا شدند.

سریال های محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

سقوط آزاد یک سریال تلویزیونی است که توسط علیرضا امینی کارگردانی و تولید شده توسط شبکه یک سیما است. داستان این سریال درباره یک گروه خرابکار حرفه‌ای است که به واسطه آشنایی با سیستم‌های کامپیوتری قصد دارند اقداماتی علیه امنیت مردم انجام دهند.

بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند عبارتند از: حامد بهداد، پوریا پورسرخ، الهام حمیدی، سامان صفاری، روناک یونسی، فخرالدین صدیق شریف، انوشیروان ارجمند، سولماز غنی و محسن میری.

جوایز و افتخارات محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

محسن میری فعالیت خودش را بیشتر در حوزه تناسب اندام ادامه داده است. و یکی از افتخارات او بهترین بودن در زمینه مدلینگ و مربی‌ فیتنس است. اما تاکنون جایزه‌ای دریافت نکرده است. در ادامه با با بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی همراه فیگار بمانید.

حواشی محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

شایعات درباره روابط نامشروع روناک یونسی همسر محسن میری شایعه اخیر بود که در همان حد هم ماند و صحت ندارد!. چند ماه قبل، روناک یونسی و همسرش عکس‌های مشترک خود را از صفحه‌های اجتماعی خود حذف کرده و خبر جدایی آن‌ها منتشر که باعث جنجال شد.

همچنین جالب است بدانید محسن میری با وجوداختلاف سنی کمتر از روناک یونسی، همسر دوم این بازیگر بوده است و همسر اول روناک یونسی علیرضا قربانی خواننده محبوب کشورمان است.

حقایق پنهان محسن میری همسر روناک یونسی

بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی

چالب است بدانید روناک یونسی به علت علاقه شخصی به این ورزش و به دلیل تخصص همسرش محسن میری در این رشته، مدتی است به صورت پیگیرانه این ورزش را انجام می‌دهد. به دلیل داشتن فرزندان، توقفی در این فعالیت وجود داشت، اما بعد از آن، او با انگیزه و مجدانه به این ورزش ادامه داد و شرایطی مهیا شد که می‌تواند مدرکی در این زمینه بدست آورد. در کلاس‌های فدراسیون شرکت کرده و با گذراندن دوره‌های مختلف، توانسته است این مدرک را دریافت کند.

او نمی‌تواند به عنوان تخصصی‌کار در این زمینه ادعا کند و باشگاهی تأسیس نکرده است، اما در تصمیمات آینده خود قصد دارد در این زمینه تخصصی فعالیت کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی محسن میری همسر روناک یونسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *