اکران لایو اکشن Mufasa : The Lion King تا کریسمس 2024 به تعویق افتاد!

اکران لایو اکشن Mufasa : The Lion King تا کریسمس 2024 به تعویق افتاد. این تغییر در برنامه‌ریزی باعث می‌شود که کار تهیه‌کنندگان فیلم کمی سخت‌تر شود.

در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که این فیلم در 5 جولای 2024 (15 تیر 1403) در سینماها اکران شود اما اکنون تاخیری شش ماهه رخ داده و بنابر اعلام دیزنی در 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) به نمایش در خواهد آمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اکران لایو اکشن Mufasa : The Lion King

فیلم Mufasa: The Lion King توسط بری جنکینز کارگردانی و با فیلمنامه‌ای از جف نیثنسن تولید می‌شود. آرون پیر در این فیلم لایو اکشن نقش صداپیشگی موفاسا را بر عهده خواهد داشت و کلوین هریسون جونیور نیز به عنوان ویلن داستان به عنوان صداپیشه اسکار معرفی شده است.

ست روگن، بیلی ایکنر و جان کانی نیز به ترتیب شخصیت‌های پومبا، تیمون و رافیکی را صداپیشگی خواهند کرد. اطلاعات کاملی از این فیلم در دسترس نیست، فقط می‌دانیم که داستان فیلم به زندگی پدر سیمبا، یعنی موفاسا خواهد پرداخت و در این نسخه جیمز ارل جونز را در نقش صداپیشه موفاسا نخواهیم دید.

اکران لایو اکشن Mufasa : The Lion King
اکران لایو اکشن Mufasa : The Lion King

زمان اکران فیلم Mufasa : The Lion King

بری جنکینز در مورد فیلم “Mufasa: The Lion King” گفت:

من با این شخصیت‌ها بزرگ شدم و آن‌ها برای من بسیار مهم هستند. پادشاهان به این جهان به سادگی نمی‌آیند، آن‌ها باید به مقام پادشاهی رسیده و از طریق مجموعه‌ای از اتفاقات که مردم می‌توانند با آن همدلی کنند، به این مقام می‌رسند. بنابراین من هیچ فشاری روی خودم حس نمی‌کنم و فقط می‌خواهم یک اثر خوب بسازم.

به نظر می‌رسد فیلم موفاسا: شیر شاه قرار است داستان موفاسا و برادرش، تاکا را که به نام اسکار شناخته می‌شود، دنبال کند. داستان از زوایای شخصیت‌های قدیمی و دوست‌داشتنی مانند تیمون، پومبا و رافیکی دنبال خواهد شد، زیرا سیمبا به عنوان پادشاه کنونی می‌خواهد از گذشته پدرش آگاه شود و میراث او را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران لایو اکشن Mufasa : The Lion King چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *