ساخت لایو اکشن Gargoyles برای دیزنی پلاس تایید شد

کمپانی «دیزنی» قصد دارد تا نسخه لایو اکشن پروژه محبوب «گارگویل‌ها» (Gargoyles) را تولید کند. روز گذشته، هالیوود ریپورتر ساخت لایو اکشن Gargoyles تأیید کرد.

این انیمیشن سریالی، 30 سال پیش توسط کمپانی «والت دیزنی» برای مخاطبان ارائه شد و با دریافت بازخوردهای مثبت، در طول 3 فصل، 78 قسمت داشت. در زمانی که صنعت لایو اکشن هالیوود در حال توسعه است، نوبت به این مجموعه رسیده تا در قالب یک سریال لایو اکشن برای سرویس دیزنی پلاس بازسازی شود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین فیلم های لایو اکشن 2023 و تمام دوران

ساخت لایو اکشن Gargoyles برای دیزنی پلاس تایید شد

با توجه به گزارش‌های اخیر، بالاخره کمپانی دیزنی تصمیم نهایی خود را اعلام کرد که با همکاری دو نام بزرگ در ژانر وحشت و هیولایی، یعنی «جیمز وان» و «گری دوبرمن»، سریال Gargoyles را به صورت لایو اکشن بازسازی کند.

در هنگام تولید این پروژه، استودیوهایی که با این نام‌ها مرتبط هستند نیز درگیر خواهند شد. داستان این مجموعه، در هزاران سال پیش، زمانی که گارگویل‌ها دنیا را اداره می‌کنند رخ می‌دهد. این موجودات با استفاده از طلسم‌ها و جادوهای مختلف، انسان‌ها را به خطر انداخته و به سوی نابودی آن‌ها حرکت می‌کنند؛ اما با اتحاد گروهی از جنگجویان، نبردی بزرگ و تعیین‌کننده برای آزادی از این موجودات رقم می‌خورد که وقایع جالب و هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد.

کمپانی «دیزنی» برای سال‌های متعددی قصد داشت تا لایو اکشن فیلم Gargoyles را با نسخه‌ای جدید منتشر کند. در نهایت، این طرح در سال 2023 به اجرا درآمد. هرچند جزئیات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست؛ اما حضور نام‌های «جیمز وان» و «گری دوبرمن» به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده می‌تواند توجه و علاقه مخاطبان را جلب کند. باید منتظر ماند و دید که کمپانی دیزنی برای آینده سریال لایو اکشن «Gargoyles» چه برنامه‌ای در نظر دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Hallywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *