تاریخ اکران لایو اکشن how to train your dragon به تعویق افتاد

طبق گزارش‌های منتشر شده در یونیورسال پیکچرز، تاریخ اکران لایو اکشن how to train your dragon تا تابستان 2025 به تعویق افتاد.
این اثر که در ایران با نام های”مربی اژدها” یا”اژدها سواران” نیز معروف است، در سبک اکشن فانتزی و براساس رمانی با همین نام ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 

تاریخ اکران لایو اکشن how to train your dragon

طبق اخبار منتشر شده بازیگران این پروژه هم انتخاب شدند اما در حال حاضر اکران این انیمیشن به تاخیر افتاده و باید تا خرداد 1403 منتظر آن باشیم. اکران اولیه این فیلم در 21 مارس 2010 در آمفی تئاتر«کیسون» و پنج روز بعد در 26 مارس در سینماهای ایالات متحده توسط”پارامونت پیکچرز” بود.

 

تاریخ اکران لایو اکشن how to train your dragon
تاریخ اکران لایو اکشن how to train your dragon

«چگونه اژدهای خودرا تربیت کنیم» بر پایه رمانی با همین نام به قلم«کرسیدا کارل» نوشته شده و شرکت «دریم ورکس انیمیشن» آن را تولید کرده است. این انیمیشن با موفقیت تجاری گسترده‌ای همراه بود و توانست به فروش 500 میلیون دلاری و تحسین گسترده منتقدان دست یابد.

همچنین این فیلم در رقابت‌های اسکار توانست جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم و بهترین فیلم پویا نمایی را از آن خود کند. دنباله این فیلم با عنوان«چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم2» درسال 2014 به نمایش درامد و در سال 2019 نسخه سوم آن با عنوان «چگونه اژدهای خودرا تربیت کنیم:دنیای پنهان» اکران شد و هردو قسمت آن همچنان مورد تحسین قرار گرفتند. در نسخه «لایو اکشن انیمیشن چگونه اژدهای خودرا تربیت کنیم» شاهد بازگشت کارگردان سه گانه این انیمیشن، “دن دبلیوس” در جایگاه نویسنده و تهیه کننده نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی به تعویق افتادن تاریخ اکران لایو اکشن how to train your dragon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *