دنباله سریال Spartacus ساخته خواهد شد

شبکه تلویزیونی «Starz»، به ساخت ادامه سریال Spartacus با عنوان Spartacus: House of Ashur چراغ سبز نشان داد. به نظر می‌رسد این شبکه به دنبال توسعه این دنیای جذاب است.

سریال اسپارتاکوس (Spartacus)، یکی از آثار محبوب و جذاب شبکه «Starz» به شمار می‌رود که در زمان خود، توانست مورد توجه بینندگان و مخاطبان زیادی قرار بگیرد. حالا این شبکه، به صورت رسمی اعلام کرد که در حال توسعه دنباله‌ای برای این سریال است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دنباله سریال Spartacus ساخته خواهد شد

به گزارش فیگار، به نقل از مجله هالیوود ریپورتر، دنباله اسپارتاکوس ، هم اکنون در دست توسعه قرار دارد و شخصیت‌های زیادی قرار است که به این مجموعه اضافه شوند. این دنباله، ماجرایی تازه را برای طرفداران رقم خواهد زد که در چهار فصل سریال اصلی کمتر به آن‌ها پرداخته شده بود.

سریال Spartacus
سریال Spartacus

کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده سریال اصلی، یعنی «استیون اس دی‌نایت»، علاوه بر اینکه مدیر اجرایی سریال Spartacus: House of Ashur خواهد بود، به عنوان یکی از تهیه‌کننده‌های این سریال نیز فعالیت خواهد کرد.

اتفاقات سریال جدید اسپارتاکوس ، پس از شکست «اسپارتاکوس» به دست «مارکوس کراسوس» و ارتش رُم رخ می‌دهد و به بررسی رویدادهای این دوره از امپراتوری رُم می‌پردازد. این سریال قرار است داستانی تازه از دنیای خیانت، خون و فریب را به نمایش بگذارد که در آن، کاراکترهایی از سریال اصلی نیز حضور خواهند داشت.

در حال حاضر، جزئیات بیشتری درباره این دنباله در دسترس نیست؛ اما با توجه به اتفاقات پایان سریال اصلی، داستان این سریال، با حضور شخصیت اصلی جدیدی روایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Spartacus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *