جایزه 5 میلیونی با ثبت نام در کمپین کوینکس

این روزها ارزهای دیجیتال و معاملات آن‌ها به یک پروسه پرسود و هیجان‌انگیز تبدیل شده و اکثر افراد علاقه‌مند به حضور در بازار رمزارزها هستند. یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در زمینه معاملات رمز ارزها، صرافی کوینکس است که خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این صرافی با اجرای یک طرح ایده‌آل و دعوت به ثبت نام در کمپین تازه واردها، به افرادی که در این مجموعه ثبت‌نام می‌کنند جوایز ارزشمندی را اهدا می‌کند.

این صرافی با ارائه یک لینک اختصاصی که تنها با استفاده از آن می‌توان به جایزه مذکور دست یافت، برای مبتدیان و کسانی که تازه به بازار رمزارزها از طریق ثبت نام در کمپین کوینکس وارد شوند، شرایطی را فراهم کرده که ضمن بهره‌مندی از خدمات بی‌نظیر این صرافی، هدایای ارزنده‌ای نیز به کاربران جدید تعلق بگیرد.

صرافی کوینکس

همان‌‌طور که می‌دانید کوینکس یکی از معتبرترین صرافی‌های جهان است که در سال 2017 فعالیت خود را به عنوان یک پلتفرم معاملاتی با خدمات ویژه آغاز کرد. از این تاریخ تا کنون خدمات و محصولات این مجموعه در حال توسعه و پیشرفت هستند و نوآوری‌های قابل توجهی در این پلتفرم جهانی اعمال شده است.

از مزایای ثبت نام در صرافی کوینکس می‌توان به زیرساخت امنیتی قدرتمند، تجربه عملکرد جامع محصول، تنوع ارزهای پشتیبانی شده توسط آن، دریافت اطلاعات جامع بازار، پشتیبانی حرفه‌ای از کاربران، بهره بردن از آموزش‌های کاربر محور اشاره کرد.

علاوه بر این خدمات، کوینکس به تازگی یک جایزه ویژه حدود 5 میلیون تومان برای کاربران تازه ‌وارد خود در نظر گرفته که با ثبت نام در کمپین تازه‌ واردان از طریق لینک ارائه شده، این افراد می‌توان برای دریافت جایزه اقدام کنند. شما نیز می‌توانید با شرکت در این کمپین این جایزه را به دست آورید و با آن معاملات پرسودی را تجربه کنید.

ورودی شگفت‌انگیز به کوینکس

کیفیت خدمات کوینکس به مشتریان خود باعث شده حتی افراد مبتدی هم با اطمینان خاطر در بازار رمزارزها سرمایه‌ گذاری کنند و از بابت پشتیبانی تیم حرفه‌ای کوینکس آسوده خاطر باشند. علاوه بر این خدمات، کوینکس با اهدای جوایز ارزنده به مشتریان تازه وارد توانسته است گام بزرگی در جهت حمایت کاربران خود بردارد و از آن‌ها بابت ورود و ثبت نام در کمپین تازه واردان با دادن امتیاز و جایزه استقبال کند.

شما می‌توانید با استفاده لینک ذکر شده و کلیک روی عبارت ثبت نام در کمپین به صفحه ثبت‌نام هدایت شوید و برای دریافت جایزه تعیین شده اقدام کنید. این روزها بازار کریپتوکارنسی بسیار داغ است و نباید این فرصت عالی را از دست داد.

هدیه ای از تیم کوینکس

تیم کوینکس با سابقه طولانی از حضور در بازار معاملاتی رمزارزها همیشه توانسته است رضایت کاربران خود را جلب کند و با پشتیبانی 24 ساعته از آن‌ها، یک راهنمای جامع برای فعالیت در این بازار ارائه کرده است. این مجموعه با فراهم کردن محیط کاربری ساده و کاربر پسند، آگاهی و امنیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند و این روزها با نشر یک لینک اختصاصی، به کاربران تازه وارد فرصت دریافت جایزه‌ای ویژه را فراهم کرده است.

اگر تمایل دارید از جزئیات این جایزه مطلع شوید، از طریق ثبت نام در کمپین تازه ‌واردان توسط لینک مذکور و تکمیل فرم ثبت‌نام، اطلاعات لازم را دریافت کنید. شما تنها از طریق این لینک می‌توانید برای دریافت جایزه اقدام کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *