رسمی: ساخت سریال جان اسنو کنسل شد

در صحبت‌های اخیر، کیت هرینگتون اعتراف کرد که تیم نتوانست داستان مناسبی برای ساخت سریال جان اسنو پیدا کند؛ بنابراین توسعه پروژه متوقف شد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، «کیت هرینگتون» در مصاحبه ای جدید هنگام تبلیغ فیلم خود، Blood for Dust اعلام کرد که اسپین آف Game of Thrones او به عنوان سریال jon snow ساخته نخواهد شد و دیگر در لیست برنامه‌های «HBO» قرار ندارد. با این حال، این شبکه از اظهار نظر خودداری کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت سریال جان اسنو کنسل شد

در ژوئن 2022 اخباری مبنی بر اینکه «هرینگتون» قرار است به نقش نمادین خود در سریال بازی تاج و تخت بازگردد منتشر شد که این نقش برای او دو نامزدی امی (یکی برای بازیگر نقش مکمل و دیگری برای بازیگر نقش اول سریال درام) به همراه داشت. «جورج آر آر مارتین»، نویسنده این اثر بعدا در یک پست تایید کرد:

«کیت هرینگتون» بود که باعث ایجاد این ایده در ذهن ما شد. نمی‌توانم نام نویسندگان را به شما بگویم، اما «کیت» آن‌ها را هم به همراه تیم خودش آورده است و آن‌ها فوق‌العاده هستند.

سریال جان اسنو

هرینگتون در مصاحبه جدید خود اظهار داشت:

من واقعا هرگز در موردش صحبت نکرده بودم. نمی‌خواستم با صحبت از روند و در حال توسعه بودن آن، اتفاقی بیفتد که مردم شروع به نظریه‌پردازی کنند، یا در مورد آن هیجان زده شده یا حتی از ایده آن متنفر شوند، در حالی که ممکن است هرگز اتفاق نیفتد. زیرا در توسعه، شما به هر زاویه‌ای نگاه می‌کنید و می‌بینید که آیا ارزش ساخته شدن و زمان گذاشتن را دارد یا خیر. در حال حاضر اینطور نیست. این موضوع کنار گذاشته شده است، زیرا همه ما نتوانستیم داستان مناسبی را پیدا کنیم. شاید زمانی در آینده باشد که قصدش را به طور جدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن ساخت سریال جان اسنو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *