ابزارهای هوش مصنوعی Google Photos رایگان شد

«گوگل» اعلام کرد که از این به بعد ویژگی‌های پیشرفته‌ای از جمله ابزار Magic Editor در هوش مصنوعی Google Photos ، به صورت رایگان برای همه کاربران در دسترس است.

این ویژگی‌ها شامل ابزارهایی مانند Magic Eraser که موارد ناخواسته را از عکس‌ها حذف می‌کند. ابزار Photo Unblur، عکس‌های تار را واضح‌تر می‌سازد و Portrait Light نیز به شما امکان می‌دهد منبع نور عکس‌ها را پس از عکاسی تغییر دهید. این ابزارهای هوش مصنوعی Google Photos قبلا به‌ عنوان یک مزیت فروش برای گوشی‌های Pixel و مشترکین Google One داشت؛ اما اکنون گوگل تصمیم گرفته که آن‌ها را به صورت رایگان برای همه کاربران در دسترس قرار دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 هوش مصنوعی Google Photos

برخی از این ویژگی‌ها نیازمند الزامات سخت‌افزاری خاصی هستند، اما برای استفاده از بخش اعظم آن‌ها، تنها داشتن یک دستگاه با سیستم‌ عامل مناسب نیاز است.

ابزار برجسته‌تر این مجموعه، Magic Editor بوده که از هوش مصنوعی برای انجام ویرایش‌های پیچیده‌تری مانند پر کردن جاهای خالی در عکس یا تغییر موقعیت سوژه استفاده می‌کند. این ویژگی به تمام دستگاه‌های پیکسل خواهد آمد و کاربران iOS و اندروید 10 بار در ماه می‌توانند از آن استفاده کنند؛ اما برای استفاده بیشتر، باید یک طرح پریمیوم Google One را خریداری کنند.

هوش مصنوعی Google Photos

سایر ابزارهای ویرایش نیز برای تمام کاربران Google Photos بدون نیاز به اشتراک Google One در دسترس خواهد بود که شامل پاک‌کن جادویی، رفع تاریکی عکس، پیشنهادات آسمان، ویرایش رنگ، افکت HDR و دیگر ابزارهای مفید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هوش مصنوعی Google Photos چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *