ارائه خدمات طراحی داخلی با نکسودیو

معماری و طراحی دکوراسیون داخلی، دو هنر به هم پیوسته هستند که در خلق فضاهای زیبا، کاربردی و روح‌نواز نقش‌آفرینی می‌کنند. در حالی که معماری بر ساختار کلی بنا و المان‌های بیرونی آن تمرکز دارد، طراحی دکوراسیون داخلی به جزئیات فضاهای داخلی و چیدمان و آراستن آنها می‌پردازد.

تیم طراحی داخلی نکستودیو با تخصص و خلاقیت خود، فضاهای داخلی شما را به گونه‌ای طراحی می‌کند که علاوه بر زیبایی، کارایی و تناسب با نیازهای شما را نیز به ارمغان بیاورند.

بنابراین، فرقی نمی‌کند که به دنبال طراحی مطبی شیک و مدرن یا خواهان طلا فروشی‌ای مجلل و چشم‌نواز و یا کافه، رستوران دنج و دلنشین، ساعت فروشی‌ای لوکس و کارآمد یا نمایشگاه ماشین جذاب و خیره‌ کننده باشید.

ما در کنار شما هستیم تا با ارائه خدمات طراحی داخلی جامع، ایده‌تان را به واقعیت تبدیل کنیم.

خدمات قابل ارائه نکستودیو

نکستودیو با بیش از ۸ سال سابقه در عرصه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری، با تفکری نوین و تخصص در انواع پروژه‌های گوناگون، از ایده تا اجرا آماده ارائه خدمات به صاحبان کسب و کار است.

درابتدای امر، با شما ملاقات کرده و به دقت به خواسته ها، علایق و بودجه شما گوش می دهیم. با جلسه‌ی مشاوره‌ای و شنیدن دقیق ایده‌ها و نیازهای شما، فضایی را که در ذهن دارید به درستی درک می‌کنیم. و با بهره‌ گیری از دانش و تجربه تیم مجربمان، بهترین چیدمان و پلان را برای فضایتان طراحی می‌کنیم همچنین حداکثر فضای کارآمد و کاربردی را خلق می‌کنیم.

ارائه تصاویر و طراحی سه بعدی با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته، طرح های دقیقی از فضای مورد نظر شما را ارائه می دهد تا قبل از اجرا، تصویری واضح از نتیجه نهایی داشته باشید.

برخی از خدمات قابل ارائه برای مشتریان توسط تیم نکستودیو شامل:

طراحی طلا فروشی

طراحی داخلی طلا فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که می‌تواند به طور مستقیم بر جذب مشتری، افزایش فروش و ارتقا برند شما همچنین ایجاد یک تجربه خرید لوکس و به یاد ماندنی تاثیر بگذارد.

اولین قدم در طراحی داخلی طلا فروشی، تعیین سبک و سیاق مورد نظر شما است سبک‌های مختلفی مانند کلاسیک، مدرن، مینیمال و یا ترکیبی از آنها گزینه‌ی مناسبی است.

انتخاب متریال مناسب نقش مهمی در زیبایی و دوام دکوراسیون طلا فروشی شما دارد مانند سنگ مرمر، گرانیت و کوارتز گزینه‌های لوکس و زیبایی برای کفپوش، دیوارها و پیشخوان‌ها هستند.

همچنین نورپردازی و ویترین مناسب  یکی از مهم‌ترین عناصر در طراحی داخلی طلا فروشی است. شما باید از ترکیبی از نورهای طبیعی و مصنوعی استفاده کنید تا جواهرات شما را به بهترین شکل به نمایش بگذارید.

ارائه خدمات طراحی داخلی با نکسودیو

ویترین اولین چیزی است که مشتریان شما می‌بینند. بنابراین، باید جذاب و چشم‌نواز باشد. و از کیفیت و نورپردازی مناسب برای به نمایش گذاشتن جواهرات خود برخوردار باشد.

چیدمان مبلمان و جواهرات در طلا فروشی شما باید به گونه‌ای باشد که فضایی راحت و دلنشین برای مشتریان ایجاد کند. از ایجاد راهروهای باریک و شلوغی خودداری کنید و سعی کنید فضایی باز و دعوت کننده ایجاد کنید.

امنیت طلا فروشی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید از سیستم‌های امنیتی پیشرفته مانند دوربین‌های مداربسته، قفل‌های ضد سرقت و گاوصندوق‌های نسوز استفاده کنید.

وجود تابلوهای نقاشی، مجسمه‌ها، گل‌ها و سایرعناصر دکوراتیو برای ایجاد فضایی زیبا و جذاب در دکوراسیون مناسب برای تکمیل طراحی طلا فروشی نقش بسزایی دارد.

 

طراحی مطب

طراحی مطب از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که به طور مستقیم بر سلامت و رفاه بیماران، کارایی کارکنان و اعتبار شما به عنوان یک متخصص پزشکی تاثیر می‌گذارد.

چیدمان آن باید کارآمد، راحت و در عین حال کاربردی باشد و فضای کافی برای عبور و مرور بیماران در مطب، به خصوص افراد دارای معلولیت، وجود داشته باشد. پارتیشن بندی برای ایجاد حریم خصوصی بیماران و همچنین به کاهش سر و صدا در مطب کمک کننده است. نور طبیعی در مطب به ایجاد فضایی آرامش‌بخش و دلنشین کمک می‌کند. از نور مصنوعی مناسب برای تامین نور کافی در تمام نقاط مطب، به خصوص در محل معاینه بیماران، استفاده می‌شود.

ارائه خدمات طراحی داخلی با نکسودیو

مطب شما باید دارای سیستم تهویه مطبوع مناسب باشد تا دمای مطلوب و تهویه ی کافی در تمام فصول سال را فراهم کند. سیستم‌های مناسب برای کنترل بو در مطب خود، به خصوص در محل های معاینه و سرویس بهداشتی، حائز از اهمیت است.

رنگ‌های آرامش‌بخش مانند آبی، سبز و بنفش در دکوراسیون مطب استفاده از گیاهان، تابلوهای نقاشی درایجاد فضایی دلنشین و آرامش‌بخش در مطب بسیار مناسب است.

تیم نکستودیو به شما کمک می‌کند تا پیش از اجرا، چهره‌ای دقیق از فضای نهایی داشته باشید و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید و درانتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها با توجه به بودجه و سلیقه شما، یاریتان می‌کنیم.

ارائه خدمات طراحی داخلی با نکسودیو

در نهایت، با نظارت دقیق بر تمامی مراحل اجرا، خیال شما را از بابت کیفیت و مطابقت کار با طرح نهایی آسوده خواهیم کرد.

این تیم طراحی با سال‌ها تجربه و اشراف کامل بر اصول طراحی داخلی مطب، به شما کمک می‌کند تا فضایی متناسب با سلیقه و نیازهای خود داشته باشید تا ارزش ملک خود را افزایش دهید و از جدیدترین ایده‌ها و متریال‌های روز دنیا در طراحی داخلی خود استفاده می‌کند تا فضایی کارآمد و کاربردی خلق کند که استفاده از آن برای شما و مشتریانتان لذت‌بخش باشد.

ما مفتخریم که با ارائه مشاوره رایگان و طرح‌های اولیه خلاقانه، در کنار شما باشیم تا به رؤیای خود از یک فضای داخلی ایده‌آل دست پیدا کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *