آلبوم جدید تیلور سویفت به پرمخاطب‌ترین آلبوم یک روز اول در اسپاتیفای تبدیل شد

آلبوم جدید تیلور سویفت در اسپاتیفای چندین رکورد را شکست. این خواننده، آلبوم یازدهم خود را که مورد انتظار بود، در روز جمعه به وقت شرقی آمریکا منتشر کرد.

تیلور سوئیفت با آلبوم بخش شاعران زندانی رکورد جدیدی را به دست آورد. این هنرمند در این کار که یازدهمین آلبوم استودیویی اوست، با عنوان دفترچه شاعران زندانی، دوباره توانست به چشم‌انداز رکوردشکنی بازگشته و موفقیت بیشتری را بدست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آلبوم جدید تیلور سویفت به پرمخاطب‌ترین آلبوم یک روز اول در اسپاتیفای تبدیل شد

در روز جمعه، پلتفرم اسپاتیفای (Spotify) تنها چند ساعت پس از انتشار آلبوم Tortured Poets توسط «تیلور سوئیفت»، اعلام کرد که این آلبوم به‌عنوان پرطرفدارترین آلبوم صوتی در یک روز تبدیل شده است. همچنین، او به‌عنوان پرمخاطب‌ترین هنرمند در یک روز در تاریخ «Spotify» شناخته شد.

آخرین رکوردهای «تیلور سوئیفت» با آلبوم Summer of Cruelty احتمالاً برای طرفداران به شدت جالب خواهد بود؛ زیرا پیش از انتشار آلبوم، «Spotify» در روز پنجشنبه اعلام کرد که این آلبوم به عنوان پرمنبع ذخیره شده در تاریخ اسپاتیفای شناخته می‌شود.

آلبوم جدید تیلور سویفت

آخرین اثر «سوئیفت» شامل 16 آهنگ و همکاری با «پست مالون» (Post Malone) است و طرفداران را به سفری پر از غم و اندوه و دلشکستگی می‌برد. پس از انتشار در نیمه شب جمعه، این خواننده و ترانه‌سرا با انتشار مجموعه گلچین که شامل 15 آهنگ اضافی است، طرفداران را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آلبوم جدید تیلور سویفت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *