فروش فیلم Abigail در پیش نمایش به 1 میلیون دلار رسید

به تازگی خبری درباره فروش فیلم ابیگیل در باکس آفیس منتشر شده که درآمد بالای این فیلم را در روزهای اولیه و در روز پیش از اکران عمومی را نشان می‌دهد.

در هفته‌های اخیر، فیلم‌های ترسناکی مانند بی‌نقص، فال اول و برنامه گفتگوی آخر شب با شیطان با صحنه‌هایی پر از ترس و دلهره برای مخاطبان و بینندگان خود حضور داشتند. حالا نوبت به فیلم ابیگیل رسید تا جایگاه خود را در باکس آفیس آمریکا به رخ بکشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش فیلم ابیگیل

انتظار می‌رود که فیلم Abigail در آخر هفته افتتاحیه‌اش، حدود 12 تا 15 میلیون دلار فروش داشته باشد و رتبه فیلم جنگ داخلی را پشت سر بگذارد. این فیلم که با هزینه کمی ساخته شده، داستان یک بالرین خون‌آشام جوان را به تصویر می‌کشد که دختر «کنت دراکولا» بوده و در تلاش است تا گروهی از جنایتکارانی که دختر را ربوده‌اند، ردگیری کند.

در این فیلم بسیار جذاب و دوست‌داشتنی، نام بازیگرانی از جمله «ملیسا باررا» و «دن استیونز» می‌درخشد. این فیلم توسط «مت بتینلی اولپین» و «تایلر ژیلت» و بر اساس فیلمنامه‌ای از «استفان شیلدز» و «گای بوسیک» تهیه و تدوین شده است.

فروش فیلم ابیگیل

دور از انتظار نیست که ابیگیل در هفته دوم اکران خود کمی بالاتر از جنگ داخلی باشد و در همین حال دیگر فیلم‌هایی مانند وزارت جنگ غیرقانونی و انیمیشن زیبای Spy x Family Code: White نیز قرار است به تازگی به باکس آفیس بیایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش فیلم ابیگیل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *