نحوه دریافت 20 گیگ اینترنت 30 روزه رایگان هدیه دولت

به تازگی اعلام شد که اینترنت هدیه دولت به مردم، به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری داده خواهد شد و در ادامه این مطلب می‌توانید کدهای دستوری را مشاهده کنید.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری، بسته‌ی 20 گیگابایتی اینترنت رایگان را به مردم هدیه می‌دهد. این بسته 30 روزه بوده و برای استفاده از سکوها و پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نحوه دریافت 20 گیگ اینترنت هدیه دولت

هدف از ارائه اینترنت هدیه وزارت ارتباطات تسهیل دسترسی مردم به اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات و نامزدها عنوان شده است. اپراتورها طی پیامکی کد دستوری را برای مشترکین خود ارسال می‌کنند. هر کاربر در صورت تمایل می‌تواند با شماره‌گیری این کد دستوری از بسته 20 گیگابایتی ترافیک داخلی رایگان استفاده کند. این بسته برای پیگیری اخبار و مناظرات در پیام‌رسان‌های بومی و شبکه تلوبیون قابل استفاده است.

اینترنت هدیه دولت

کد دستوری برای کاربران شرکت همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) خواهد بود و برای کاربران شرکت ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) است. برای دسترسی به این اینترنت کافی است این کد دستوری را با سیمکارت خود شماره‌گیری کنید تا بسته اینترنت 20 گیگ برایتان فعال شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اینترنت هدیه دولت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *