وزیر ارتباطات به احتمال خرید سهام دیجی‌کالا توسط همراه اول واکنش نشان داد

«زارع‌پور»، وزیر ارتباطات ایران، به زمزمه‌های خرید سهام «دیجی‌کالا» از سوی «همراه اول» واکنش نشان داد و انتقاد جالبی از این اپراتور ایرانی کرد.

در حاشیه جلسه هیئت دولت، عیسی زارع پور درباره چند خبر جنجالی در حوزه فناوری از جمله زمزمه‌های مذاکرات خرید و واگذاری عمده سهام «دیجی‌کالا» به شرکت «همراه اول»، صحبت کرد. او در این رابطه گفت:

اگر اپراتورهای تلفن همراه پول دارند، باید ابتدا به توسعه شبکه اختصاص دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


وزیر ارتباطات به احتمال خرید سهام دیجی‌کالا توسط همراه اول واکنش نشان داد

اشاره «زارع‌پور» به ضرورت توسعه شبکه از سوی اپراتورها و قراردادن آن در اولویت، در حالی است که وزارت ارتباطات پیش از این مجوز افزایش تعرفه اینترنت را هم به توسعه شبکه وابسته کرده بود و وزیر خود گفت:

برای افزایش سرعت اینترنت، از اپراتورها تعهد گرفته‌ایم.

وزیر ارتباطات

«زارع‌پور» امروز بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد:

درباره توسعه شبکه اپراتورها دائم پیگیریم و برای اپراتورها شاخص‌هایی را مشخص کرده‌ایم که امسال باید به آن برسند. دیروز هم نتایجی اعلام شد از مراجع جهانی که نشان می‌داد سرعت اینترنت نسبت به سه ماه قبل، 15 درصد افزایش پیدا کرده است. این روند ادامه دارد و تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت اضافه شود. برنامه توسعه را از تک‌تک اپراتورها گرفته‌ایم. آنها در حال اجرای کار هستند که بتوانند ارتباطات پرسرعت‌تر و پرکیفیت‌تری برای مردم ما فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واکنش وزیر ارتباطات به احتمال خرید سهام دیجی‌کالا توسط همراه اول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *